Ik vandaag sinds lange tijd een wilde actie; SKX weer eens uit de kist…
Pic, or it didn’t happen!![]()
![]()
Ja, dit heb ik toch ook wel gemist, hoor: lekker m’n favoriete muziek luisteren op vinyl, met een ijskoud Hertogje erbij! #heppiedepeppie ![]()
![]()
![]()
Vandaag weer eens iets anders.
Een oude Aliexpress Oyster band uit de kast gehaald en geprobeerd op mijn mecaquartz.
Deze Oyster lijkt best goed aan te sluiten, en is qua uiterlijk iets subtieler dan de standaard NSA (HGP) band.
Het origineel is wel beter van kwaliteit, maar glidelock is toch ook wel heel erg fijn met dit warme weer.
Leuk om een keer te proberen, maar na de komende hittegolf beland deze 844 toch weer op de NSA Beads of Rice! ![]()
Dat staat lekker zeg!
Dat past inderdaad best goed. Niks mis mee ![]()
Vervolg en wacht…
Na contact en verzending, gisteren gezien dat het horloge bij HGP aangekomen was.
Na een paar uur wachten een email gestuurd met deze info, nogmaals het verzoek de nieuwe zo snel mogelijk op te sturen ivm vertrek vakantie en mijn excuses voor dit verzoek want ja, het stata best pusherig om het zo maar te noemen. Wel roepen ze dit zelf ook continu hun emails dus is een beetje van twee kant.
Vandaag maar weer 37x de email refreshen ![]()
![]()
![]()
Sterkte, man! Wordt nog spannend!
Gisteren middag mail ontvangen dat ze proberen hem vandaag te verzenden! Ben benieuwd…
Nu maar even wat klussen met deze op de foute strap:
Volgens mij niet. De enige van ik weet dat ie 'm besteld had, bedacht zich en heeft 'm (volgens mij) ongeopend weer teruggestuurd.
Klopt😎
Zit die zwarte varianten van de mecaquartz te eyeballen. De normale en commando. Hoe dragen ze qua formaat? Heb 17cm polsen.
En zouden jullie met of zonder bracelet nemen? Rubber zou ik ‘m wel vaak op dragen denk ik.
Leuk tweedehandsje is nog beter, heb ook Markplaats even in de smiezen.
Kopen! Is echt een lekkere duiker met een eigen smoel. Valt bescheiden. De bezel is geloof ik iets van 39,5 cm. Ik gooi er zelf andere banden op dus zou voor de goedkoopste optie gaan…
Deze ga je passen! Valt niet heel groot en 17 cm pols is vrij gemiddeld. Dus…
En tenzij je echt heel erg gecharmeerd bent van de originele
zou ik 'm op rubber kopen. Die band is best flexibel, maar draagt goed en voldoet prima. Zeker wanneer je ook nog wel 'ns
wilt wisselen.