HGP Only 🇫🇷

Uhmm na een Google search kwam ik op een schuurspons uit :laughing:

Maar denk je dat dit te redden is daarmee of maak dit juist een rare plek?

Ik denk dat je het een heel eind in de goede richting kan krijgen, eerst met heel weinig druk en kijken of het met het slijppatroon overeen komt. Het is een aardige veeg maar gelukkig niet diep.

1 like

Balen @Grollebol, de eerste is altijd lastig… :grimacing:

Naar mijn idee misstaan een paar krassen/ deuken de HGP niet!
Zoals het een echte ‘toolwatch’ betaamd. :wink:

Zie het maar zo, de eerste en moeilijkste heb je in ieder geval achter de rug.

Gehavende kroon, crown guard en flank ter illustratie:

3 likes

Of

Zou ik hier echt niet aan beginnen :sweat_smile:
Alleen als het in een rechte richting is geborsteld.
Als je iets uit de richting borstelt blijft dat opvallen, de glans gaat wel weg van die ‘schaaf’ maar dat die lug scheef geborsteld is zou me nog veel meer storen :laughing:

1 like

Alweer pech :rage: the first cut is the …

Neeeee, ben ook als de dood. Ik zal nu voor altijd moeten leven met het feit dat de metalen deurpost heeft gewonnen.

Ik heb niet de meest gekke collectie maar op alle horloges en prijsklassen ben ik gewoon zeer zuinig haha :laughing: misschien moet ik dit bij de HGP overboord gooien en gewoon knallen met dat apparaat!

Borstelen wordt niks bij mij en wat je zegt, dat gaat storen.

@pasd dit is gewoon niet leuk maar is de leven. Zo noemen we het maar. Zal bij de Kermit niet anders zijn…

4 likes

Inderdaad.
Fuck it, knallen met dat apparaat.

2 likes

Wel lekkere kast hoor:

Dan de battle scar

8 likes

Ja. 35 graden of niet gewoon bakken

6 likes

Hoe laat en waar ?

1 like

Half6 locatie geheim. :laughing:

2 likes

Ik benoemde het al eerder ondanks dat ik hem nog niet veel uurtjes om de pols heb. Die kast draagt echt heerlijk. Band is ook echt dikke prima. Wat vinden jullie?

11 likes

Mooi ding, en die kast is top weet ik uit ervaring.
Hier zijn 300 broertje, geen Hertog Jan, sorry @TagEd :stuck_out_tongue_winking_eye:

10 likes

Geeft niet, man. Ik kom net terug van de herdenking van de bevrijding van Indonesië en daarna de Pasar, in Rotterdam. Had verwacht toch wel een paar Bintangetjes te kunnen scoren. Wat denk je? Alleen Heineken! Nou ja, proost dan maar! :beers:

4 likes

Ook een mooie hoor!
Eerst maar is even wat uren maken met deze Mecaquartz…

Over een tijdje maar is verder kijken!

1 like

Als ze maar koud zijn.

2 likes

Mooie foto’s van een mooi horloge! En ja, draagt goed, he?!
Overigens lijkt de schade -vind ik dan- mee te vallen, op de andere foto. Past eigenlijk wel 'n beetje bij zo’n stoere toolwatch. :muscle: :sunglasses:

1 like

3M Scotch-Brite 7448 – Ultra Fine is wat je dan eigenlijk wilt. Maar zoals @VriesKou zegt, ik weet niet of ik daaraan zou beginnen. Een lug blijft een raar hoekje om te “poetsen”

Hier nog steeds de trekker niet overgehaald voor een chrono :joy:

1 like

Tof horloge, ik zit er ook naar te kijken om te bestellen. Hoe draagt hij qua grootte?

1 like

Ja, gewoon doen!
Wat kan ik zeggen. Draagt heerlijk. Niet te groot niet te klein gewoon netjes. Kast vind ik wel goed hoor. Zit goed. De bracelet zit ook echt dikke prima. Goed te stellen, schakels zijn niet zo groot en op de claps nog wat micro gaaitjes dus helemaal goed.

3 likes