HGP Only 🇫🇷

Ja, helemaal mee eens. Heb er twee en draag ze vaak. Zitten perfect, om mijn 17,5cm pols.

3 likes

Zit echt goed. Zo goed dat deze voor nu:

Plaats maakt voor de NA:

Ga mn horloges maar is klaarmaken voor de vakantie. Paar extra straps erbij gooien. Hou nogal van een wissel op de dag…

10 likes

Had al beloofd. Veel foto’s. Helaas post op mn eigen post. Sorry :neutral_face:

9 likes

Yay! HGP FTW! :muscle: :+1: Is ook gewoon een heel fijn vakantiehorloge, heb ik ook ervaren! :desert_island: :beers:

1 like

Aangestoken door @Grollebol en uiteraard de oranje knaller van @TagEd had ik al een aantal dagen deze in het mandje zitten.
En wat zie ik nu…. Out of stock.
Misschien wel beter ook, eerst maar even verhuizen en dat dat afronden voor we weer horloges kopen.

5 likes

Graag gedaan, man! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Verstandig. Een beetje saai. Maar verstandig. :+1:

Overigens, misschien even foto helemaal laten laden voordat je op de rode knop ‘Antwoorden’ drukt. Ik kan 'm nu alleen maar zien wanneer ik 'm aanklik. Of ligt dat aan mijn onvangst hier?

2 likes

Ja laten we eerst maar voor saai en verstandig gaan :yum:

1 like

@Reginald_Forman eerst even mijn excuses, onee toch niet. :joy:

@TagEd zegt verstandig maar nu is hij er “even” niet. Zodra in stock, gelijk doorpakken. Heerlijk dragend horloge. Kleur is ook wel kicke!!! Hier ga je geen spijt van krijgen.

2 likes

De stalenband ook al :neutral_face:

2 likes

Ja dat zag ik ook (was twee dagen geleden al zo). Daarom is de oranje op staal nu out of stock denk ik. Kan hem nog wel op rubber bestellen.
Maar we wachten gewoon even :wink: geduld is een schone zaak.

3 likes

Idd er zit niks anders op ik ga m bestellen voor mijn gele Hgp zodra die weer voorradig is. Ik baal overigens toch wel een beetje dat ik de Hgp niet meegenomen heb op vakantie maargoed nog één week te gaan die overleef ik ook wel.

3 likes

Haha, zo gaat dat op vakantie. Te veel tijd om naar horloge etc te kijken :joy:

2 likes

Aiiii balen! Des te leuker wanneer je thuis kom maar wel balen.

@Reginald_Forman die band is wel goed hoor voor die paar euro meer zou ik zeker even wachten of via het contact formulier vragen wanneer hij er weer is!?

Vraag naar Gabriel en zeg dat ik je gestuurd heb. Die man heeft nog nachtmerries na het contact met mij. 14+ mails :laughing::joy: Nee weet niet maar er is wel wat heen en weer gemaild.

3 likes

Heyyy dit is wel grappig…

Op de blauwe is de bracelet er wel. Kwestie van overzetten!? Staat waarschijnlijk online zo ingevoerd maar ze hebben de banden wel hoor… :laughing:

3 likes

Ik heb ze gemaild.
Vandaag deze maar even om, klus dagje.

8 likes

Lekker hoor!!!

4 likes

Dit topic komt zo vaak voorbij in mijn feed, dat ik mezelf inmiddels regelmatig de website van HGP zie checken. En ik blijf ontzettend onder de indruk van alle wrist shots die hier voorbij komen.

Dat is voor mij een voorbode voor “gaat een keer mis”. Dus bedankt hè, de usual suspects van de afgelopen weken @Grollebol en @TagEd en @louis en de rest met vakantiekiekjes.

:angry:

7 likes

:joy::laughing: heyyyy zo is het bij mij ook begonnen!
Maar er komt nog meer aan!

Wanneer ga je dit topic joinen?

2 likes

Bij de volgende HGP GTG verwacht ik minimaal een x10 qua hgp’s tov de vorige :crazy_face:

6 likes