HGP Only 🇫🇷

Is toch altijd leuk wanneer je Reel als nieuwe HGP Fan-boy geaccepteerd wordt door H.G.P. zelf :joy:

14 likes

Een echte watchfluencer! :sunglasses:

1 like

Morge…

Kan niet beloven dat er Niet meer foto’s rondom het zwembad komen vandaag :joy::laughing::joy:

12 likes

Kom maar door, hoor! En geniet ervan!

1 like

7 likes

Ik ga binnenkort ook de bestelknop van HGP indrukken, leuk verjaardagscadeau voor mezelf in september :laughing:

Twijfel nog wel tussen de modellen:

Optie 1:

Optie 2:

Optie 3:

8 likes

optie 1

rustiger en geen faux patina.

2 likes

Zonder doe malle duiker had ik optie 2 of 3 gezegd.
Nu 1.

2 likes

kun je sowieso geen fout mee maken, idd.
Maar voor mij zou het ook nog afhangen van wat ik verder in de collectie heb. Kun je daar iets over vertellen of laten zien? Dan komen we misschien tot een betere keuze. :thinking: :person_shrugging:

1 like

Even een foto uit het show je collectie topic opgedoken haha.

Ik neig ook naar optie 1. Jammer dat de andere modellen die duiker hebben en niet gewoon “simpel” het logo.

3 likes

Ik ben zelf meer een liefhebber van de vintage look van de derde, ook gezien het een monnin-case is vind ik die vintage dial(-kleur) goed samen gaan. Dat malle duikertje vind ik wel iets hebben, net zoals bij de Vostoks:

Ik ga zelf bij restock voor optie 3!

4 likes

De rustige plaats is wel lekker hoor.
Vind ze alle mooi maar die duiker is wat je zelf prettig vind.

Wat plaatjes van de Mecaquarts. @TagEd zei dat het mocht!

7 likes

Een keer iets anders is ook niet verkeerd. :smile:

2 likes

Ikzelf vond de ‘normale versie’ net iets te steriel ogen en ben voor de Commando (zonder faux patina) gegaan, omdat die wat meer karakter en eigenheid heeft vind ik. Zoals een ander lid al zei: gegeven het vintage thema van het horloge, kan het zo een beetje drukte en ouderwetse ‘geinigheid’ wel hebben. Het past er bij. En in het echt is het toch wat minder opvallend dan op de foto’s moet ik zeggen, dus ik ben heel blij dat ik voor de Commando ben gegaan.

Al moet ik er wel bij vertellen dat ik de HGP als ‘beater’ heb gekocht. Moest het nu echt mijn dagelijkse horloge zijn, dan was het vermoedelijk wel een ander verhaal.

5 likes

9 likes

Wow! Dat ziet er bijzonder prettig uit! :sunglasses:

1 like

En we pakken door

8 likes

1

1 like

Ga ochtend/middagje vreemd. Vanavond weer Hgptje om hoor. Gaan we even hier op vakantie naar Side centrum hier. Beetje shinen daar met de :frog:

Voor nu deze:

4 likes

Wat heb je verder nog mee aan horloges? Of alleen deze twee?

1 like