lekker hoor @MarijnK welcome bij le club
Gefeliciteerd, draagt echt heel fijn he.
Ik twijfelde zelf tussen de zwarte en de oranje plaat, en nog steeds als ik hem zo zie!
Gefeliciteerd!
![]()
Leuk is ie, he? Draag de mijne ook echt vaak en met veel plezier! Gewoon een horloge waar je blij van wordt! ![]()
Congratulations ![]()
![]()
Leuk hè zoon HGP ![]()
![]()
![]()
Moet dat nou, die naaktheid, op de vroege ochtend?!.. ![]()

Stef moest afdansen
Ik was er ook bij, als toeschouwer. En hij is zelf een beetje te verlegen om deze te posten. Maar, met zijn toestemming, doe ik dat dan maar.
Enfin, nog even een plaatje van m’n #WOTD, dan. Om toch een beetje OT te blijven.
Heerlijk dit !
Nee dat is de fun van een dochter met dans talent
3x p/w in de spits naar centrum 020.
Big fun ![]()
Ja joh 20 minuten heen dropoff en dan 100 minuten terug. En dan 1,5 uur later weer ophalen en dan is het rondje ineens 45 min in totaal lol.
Maja nog 2 maandjes dan is het over qua brengen dan gaat ze dagelijks met ov
Volgens mij is dit dezelfde case als die van de TAG Heuer 1000m Deep Dive en dus (gebaseerd op) een Auricoste Spirotechnique-kast.

Hercule Poirot ! ![]()
Bonjour, deze heeft vanmorgen al een portie hydrauliek olie voor z’n mik gehad.
Dus de bezel zal voorlopig wel soepel blijven draaien ![]()












