HGP Only 🇫🇷

lekker hoor @MarijnK welcome bij le club

2 likes

Gefeliciteerd, draagt echt heel fijn he.
Ik twijfelde zelf tussen de zwarte en de oranje plaat, en nog steeds als ik hem zo zie!

3 likes

Gefeliciteerd! :partying_face: :champagne:
Leuk is ie, he? Draag de mijne ook echt vaak en met veel plezier! Gewoon een horloge waar je blij van wordt! :blush:

2 likes

Congratulations :tada::tada: :tada:
Leuk hè zoon HGP :heavy_check_mark::grinning::+1:

1 like

:thinking: Heb ik iets gemist? Leg is uit :innocent:

En goeie smorges :smile:


:face_with_spiral_eyes: Ik mis iets :disappointed_relieved::sweat_smile:

4 likes

Moet dat nou, die naaktheid, op de vroege ochtend?!.. :grimacing:
image

5 likes

Stef moest afdansen

3 likes

Ik was er ook bij, als toeschouwer. En hij is zelf een beetje te verlegen om deze te posten. Maar, met zijn toestemming, doe ik dat dan maar.


Enfin, nog even een plaatje van m’n #WOTD, dan. Om toch een beetje OT te blijven. :wink:

8 likes

Heerlijk dit !

Nee dat is de fun van een dochter met dans talent
3x p/w in de spits naar centrum 020.

Big fun :confused:

2 likes

Hmm, klinkt prettig… :grimacing:

3 likes

Ja joh 20 minuten heen dropoff en dan 100 minuten terug. En dan 1,5 uur later weer ophalen en dan is het rondje ineens 45 min in totaal lol.

Maja nog 2 maandjes dan is het over qua brengen dan gaat ze dagelijks met ov

2 likes

Eetse jongens!

8 likes

Ei er bij……

6 likes

Net zo geel als die zunne grote vuurbal jonge !

7 likes

Is it a Von Buren? Is it a Monnin?



6 likes

Volgens mij is dit dezelfde case als die van de TAG Heuer 1000m Deep Dive en dus (gebaseerd op) een Auricoste Spirotechnique-kast.
image

7 likes

Hercule Poirot ! :nerd_face:

1 like

De 5 zit weer in de klok, bijna😉.

Proost, heren!:beers:

9 likes

Bonjour, deze heeft vanmorgen al een portie hydrauliek olie voor z’n mik gehad.
Dus de bezel zal voorlopig wel soepel blijven draaien :yum:

9 likes

It’s coming !!!

9 likes