Hi ik ben Patrick, kom het uit nu koude zuiden van het land en stel me in dit onderwerk voor.
Ik ben niet een echte horloge gek, vind dat het meer een degelijk gebruiksvoorwerp moet zijn. Ik heb dan ook niet echt een bulkende collectie. Vind horloges wel een interessant lees onderwerp. Ik lees hier dan ook al een aantal maanden mee, maar heb nu besloten een account aan te maken.
Zoals ik al zei: ik heb niet echt een bulkende collectie. Momenteel bezit ik een.
- Geborstelde Seiko Monster Stalen Band/
-Union Hand opwinder
-Casio Mud Man
Zoals ik al aangaf zie ik horloges als degelijk gebruiksvoorwerp. Ik draag dan ook voornamelijk de mudman, hoewel ik het uiterlijk niet helemaal mooi vind. De automaat blijft momenteel een beetje liggen daar ik graag ‘precies’ ben daar ik vrij actief ben kan deze wel een 5 minuten per week uitslaan, wat niet geheel mij ding is. Echter het uiterlijk van de Monster staat mij erg aan.
Ik ben dan momenteel ook zoekend naar een degelijke quartz. (geen suggesties noodzakelijk, daar staat het forum vol van.)
Veel zullen jullie niet van me horen, ik heb de account enkel aan gemaakt omdat het ‘wat makkelijker leest’ met de door in de account in te stellen voorkeursinstellingen.
Thanks voor het lees voer,
Mvg, Patrick