Seiko Sarb033: Het eerste klokje dat ik een paar jaar geleden na lang researchen heb gekocht. Nog steeds mijn favoriet, maar m’n Hamilton gaat er misschien overheen, even zien de komende maanden
Hier op staal:
En op leer:
Seiko Sea Urchin: Dit was een beetje een impuls buy, maar wel blij mee. Goeie beater, no nonsens, kan klappen hebben. Prima weekend/strand beater. Hier op de Nato:
En hier op de stalen band:
Hier een Armani quartz klokje. Ooit van mijn moeder gekregen voordat ik heel erg into horloges was. Draag 'm nog wel maar niet heel vaak. Het combineren met en blauw pak etc werkt wel goed.
En mijn laatste aankoop, de Hamilthon Khaki Pilot day date. Prachtige klok, veel mooier in het echt dan op een foto. Er zit een 3d effect in de dial, er is goed nagedacht over het design met de wijzers die een nummertje erdoorheen laten zien, en als ze over elkaar heen gaan, worden ze 1. Beetje lastig uitleggen, maar geniaal iig. Ook de klok van Cooper in interstellar
Verder als bonus, niet van mij maar soms in bruikleen van mijn stief pa, een Glashutte original.
En nu in mijn bezit voor de verkoop, de Rolex van mijn moeder die ze nooit draagt Komt nog een aparte post voor.
Dankje! En ja, ik betrap mezelf er elke keer op dat als ik die om heb ik begin te kwijlen en mijn eigen klokjes niet goed genoeg zijn. Ach ja, one day…
Hahah En ja klopt, die Hamilton is echt heel erg mooi! Kende het merk eerst niet goed, maar hebben een mooi aanbod en is van wat ik lees de laatste jaren weer top kwaliteit. (in hun segment)
Dank Spectre! Voorlopig even klaar na deze Hamilton (pff tuurlijk…) en hoop binnen een paar jaar (voor mijn 30e) een omega aqua terra blue dial of een BLNR te hebben. Het is zo verdomde veel geld alleen…
Ook namens mij van harte welkom en ook met het showen van je nu al fraaie collectie.
Ook een mooie Rolex alleen voor het verkopen van de Rolex heb je als Basic nog geen rechten dus een verkoop topic aanmaken zal er nog niet, met de nadruk op “nog” niet inzitten, maar dat maakt waarschijnlijk nu niet zo veel meer uit.
Thanks Scipio! Heel blij dat jullie de Hami ook allemaal prachtig vinden Ik wacht op het moment wel op de retour hiervan, er zat een stofje aan de binnenkant van het glas, en dat irriteerde mij te veel… Dus er komt een nieuwe aan met een kleine korting als excuses. Prima dus.
DJ is idd heel gaaf. Kan hem hier dus (nog) niet verkopen ben ik achter. Lastig om een prijs te bepalen voor mij, dus ga maar naar de juwelier en ga vergelijken met Chrono24 etc.
Hahah thanks! Daar doe ik ook m’n best voor ja En met een bijpassend mooi horloge is het plaatje dan compleet. Sterker nog… Soms bedenk ik eerst welk horloge, en dan de rest