Hi! newbie hier!

Hi allemaal,

Zoals de meeste nieuwelingen hier heb ik besloten na een jaartje te hebben meegekeken mijzelf maar eens te registreren!

Ik ben Mike, 23 jaar oud, student en part-time telefoonboer bij die Paarse telecom zaak ;).

Na wat fossils te hebben gehad ben ik sinds begint dit jaar maar eens gaan kijken naar het serieuzere werk. na lang zoeken en sparen werd men eerste grail in augustus werkelijkheid ; de Omega Seamaster Pro ( Bond style ) 2551.80 Mid-Size Automaat.

Echter door een mazzeltje men 2e grail sinds van de week kunnen bemachtigen de 45.5 MM Omega Planet Ocean 2200.50.00 !!! Ik ben er helemaal blij mee :):slight_smile:

Spijtig is alleen dat men midsize bond nu zo klein lijkt… Overweeg hem zelf te verkopen… Maargoed dat is zorg voor later :wink:

Ik plaats even wat foto’s die ik snel met men iphone genomen heb. Wat “mooiere” plaats ik vanavond na werk wel even !

Gr Mike,

ps ik ben wel benieuwd wat jullie grail is :wink:

mijn nieuwe is Patek Phillipe Nautilus ( haha ja das nog wel ffe sparen :wink: )

Mooi horloge!

M.vr.gr.,
Flip.

Welkom Mike (tu)

Een goede binnenkomer met twee zulke fraaie exemplaren.
Wat betreft die midsize, houd hem nog even, want er komt vast weer een omkeer van de groot-groter-grootst rage.

Groeten,

Martin

Welkom, je hebt al een mooie collectie!

welkom vleeshomp… mooie horloges(tu)… veel plezier hier;)

welkom, mooie horloges en veel leesplezier, maar dat gaat zeker lukken.
leuke aankondiging met een beetje sluikreklame, moet kunnen.:smiley:

Scheek Schreef:

welkom, mooie horloges en veel leesplezier, maar
dat gaat zeker lukken.
leuke aankondiging met een beetje sluikreklame,
moet kunnen.:smiley:

Haha ja ik post op werk, dus als ik “gepakt” word dan gooi ik het gewoon op viral marketing :wink:

Welkom vleeshomp…
Mooie klokken heb je reeds in je bezit!
Denk nog maar even na voor je de Seamaster van de hand doet,daar kon je nog wel eens spijt van krijgen…