Gisteravond voor de fun even gebladerd door mijn exen van 2016, en ik moet zeggen…ik wordt oud.
Heb de touch en de looks niet meer om er veel te verslijten😱
Het viel mij mee hoeveel ik er genomen en weer gedumpt heb, achteraf gezien ben ik wel blij dat ik niet een keer zelf in de steek gelaten ben.
Al heb ik van enkele wel spijt dat ik er niet meer tijd aan heb gespendeerd. Ik heb voor december, stellig besloten, het met de huidige collectie te doen💪
Tijd voor wat fotookes:
En vast nog wat exjes die niet op de foon wilden of blijven plakken. Voel je vrij om mij inspiratie op te laten doen voor komend jaar door je exen ongegeneerd hier neer te plakken👍
Zie ik daar toch zomaar een ex bij jou flippers staan, die ik helemaal vergeten ben😱.
Toch nog eens even kijken of ik er niet nog meer vergeten ben, kijk…daar kan ik tenminste wat mee.
Lekkere exen Maarten👌
Indrukwekkend verhaal mattie. 41 exen binnen het jaar:flushed: Moet er haast meer aan de hand zijn lijkt me. Ik heb er nog niet zo heel veel geflipperd imdat ik toch nog wel wat moeite heb met afstand doen. Maar dat ik een beetje gek wordt in de kop is zeker. Krijg vrijwel geen rust meer en wil niks in de forums missen en als ik mijn droomwatch binnen heb, wil ik alweer een andere bij. Niet goed. Gewoon wat gas terugnemen ,fotootjes maken, banden swappen en gaan genieten! Jouw tips:ok_hand:t3:
1 van jouw exen👊🏻 Voor mij een blijvertje