Hidden camera pics from your ex 2016😎

Gisteravond voor de fun even gebladerd door mijn exen van 2016, en ik moet zeggen…ik wordt oud.
Heb de touch en de looks niet meer om er veel te verslijten😱
Het viel mij mee hoeveel ik er genomen en weer gedumpt heb, achteraf gezien ben ik wel blij dat ik niet een keer zelf in de steek gelaten ben.
Al heb ik van enkele wel spijt dat ik er niet meer tijd aan heb gespendeerd. Ik heb voor december, stellig besloten, het met de huidige collectie te doen💪
Tijd voor wat fotookes:

En vast nog wat exjes die niet op de foon wilden of blijven plakken. Voel je vrij om mij inspiratie op te laten doen voor komend jaar door je exen ongegeneerd hier neer te plakken👍

22 likes

Mooie horloges met, voor mij, een paar onbekende merken. Mooi hoor!

1 like

Je hebt veel mooie horloges gehad in 2016!

1 like

Nice :thumbsup:

Maar die 1e Gen. monstertjes had ik mooi gehouden :wink:

Grt.

1 like

goede kwaliteit foto’s, mooi :+1:

2 likes

Zal het nog erger maken… momenteel helemaal geen seiko in de collectie😱

1 like

Indrukwekkend rijtje exen makker! Ik ga die van mij ook even op een rijtje zetten.

1 like

Dat komt wel weer.
Seiko maakt goed een betrouwbaar spul tegen een mooie prijs.

Grt.

1 like

Mooie horloges heb je gehad in 2016. Vooral ook erg mooie foto;s!

1 like

Ben blij dat hij die niet had gehouden. Ben nog steeds erg blij met zijn first gen Black monster. :heart_eyes:

2 likes

Gefeliciteerd nog :thumbsup:

Die dingen gaan sky high over een paar jaar.

Grt.

1 like

2016 was een topjaar voor mij qua aantal flipperacties. Hieronder mijn exen. Niet zo’n indrukwekkende rij als bij de TS maar toch…

3 likes

Zie ik daar toch zomaar een ex bij jou flippers staan, die ik helemaal vergeten ben😱.
Toch nog eens even kijken of ik er niet nog meer vergeten ben, kijk…daar kan ik tenminste wat mee.
Lekkere exen Maarten👌

1 like

Een paar vergeten:yum:

3 likes

Misschien eens een keer een duiker proberen! :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Neh…das niks😂

2 likes

Indrukwekkend verhaal mattie. 41 exen binnen het jaar​:flushed: Moet er haast meer aan de hand zijn lijkt me. Ik heb er nog niet zo heel veel geflipperd imdat ik toch nog wel wat moeite heb met afstand doen. Maar dat ik een beetje gek wordt in de kop is zeker. Krijg vrijwel geen rust meer en wil niks in de forums missen en als ik mijn droomwatch binnen heb, wil ik alweer een andere bij. Niet goed. Gewoon wat gas terugnemen ,fotootjes maken, banden swappen en gaan genieten! Jouw tips​:ok_hand:t3::+1:
1 van jouw exen👊🏻 Voor mij een blijvertje

2 likes

Deze skip ik even.

6 likes

Beetje flauw, je kunt toch wel even een uurtje of 4 vrij maken😉

Klinkt als een heul goed verhaal, ik zeg doen​:grin::+1:

1 like