"Hidden gems from the NASA photo archive"

Meh…toen had iedereen dat ding ook al :expressionless:

…Geintje natuurlijk!

Awesome topic! :+1:

3 likes

Nice foto’s. Kijk erg uit dit jaar naar First man, wat de prijs van (2ehands) speedmasters wel weer zal laten stijgen;)

1 like

Dank voor de tip, pak de chips en de cola er maar bij. We gaan beginnen :wink:
Leuk dat je even aan mij denkt maar dit is niet mijn topic en ik heb verder niks tegen de speedmaster, ruimtevaart liefhebbers etc.

Ik word er niet warm van, van die speedo. Ook niet lelijk maar niet mijn kopje thee. En verder heeft ruimtevaart mij nooit geboeid en dat staat los van mijn mening.

Is dat ook weer helder en kan dit gewoon weer OT verder.

2 likes

So cool!:sunglasses::sunglasses::sunglasses:

1 like

Kleine correctie het is niet JB Champion maar Jacoby Bender;

(Ik heb een Rolex Air King met een originele oval link Jubilee van Jacoby Bender, daarom dus…)

4 likes

Eindelijk af van onderstaande foto bij elk speedmaster gerelateerde video

2 likes

Dat zou toch wat zijn als ooit de Buzz Aldrin Speedmaster zou opduiken, dat wordt een nog grotere veilingklapper dan de Paul Newman Paul Newman.

3 likes

Dat willen sommige mensen misschien (ik zou het gaaf vinden), maar no way dat die meer dan EUR 18mln gaat opbrengen. Op 1 of andere manier is Omega nou eenmaal geen Rolex of Patek.

Dit komt van een Omega-nut btw.

Thanks, leuk om te zien!

1 like

Erg leuk om te zien idd. Zitten mooie foto’s tussen, bedankt voor het delen!

1 like

Shit, nu wil ik weer een Speedy…

1 like

Ik ook :joy:

1 like

:joy:

Ik denk dat je de Speedy achterban onderschat. Er wordt nu al moeiteloos +100k euro betaald voor bepaalde vroege refs. Een echte maanlanding Speedy kan zeker records gaan breken.

In 2015 is overigens een maanlanding Bulova voor een kleine 2mio geveild. We weten allemaal wat prijzen de laatste 3 jaar hebben gedaan (x3), en voeg daar nog maar eens het extra ‘collectors appeal’ van the one and only speedmaster aan toe…

2 likes

Wat een geweldig shot is dit overigens, Speedy om linkerarm…

5 likes

Ik ben er zeker van dat het miljoenen zou kunnen opbrengen. Echter geen ruim 18mln.

Het verhaal achter de Speedmaster nr 43.

1 like

Gaaf.

Volgens mij is de Buzz Aldrin Omega officieel eigendom van NASA…dus áls ie op duikt, lijkt me een veiling onwaarschijnlijk…

Dat is inderdaad wel een goed punt.