"Hidden gems from the NASA photo archive"

Geweldig topic op Omega Forums waar user ‘Jones in LA’ (alle credit voor hem) pareltjes gerelateerd aan de NASA horloges (mostly Speedy) uit het oude NASA archief heeft gehaald, met bijhorende capties. Ga zeker eens kijken!

https://omegaforums.net/threads/hidden-gems-from-the-nasa-photo-archive.27812/

Een voorsmaakje:

































31 likes

Erg cool!!! :smiley:

1 like

Straks zien we hier een (nog grotere) stormloop op de vintage Speedmasters :smiley:

1 like

Prachtig…erg gaaf! :ok_hand:

1 like

Fake news :laughing:

1 like

Haha je doet het er om he, 1 dag na het andere topic :stuck_out_tongue_winking_eye: Leuk om te zien allemaal.

8 likes

Heel gaaf!

Ik vraag me af welk bandje de astronauten op hun Speedy dragen, iemand een idee?

1 like

Is een specifieke JB Champion bracelet. Héél duur geworden, natuurlijk :slight_smile:

3 likes

Dankjewel!

Uiteraard :joy:

Haha dat ander topic niet gevolgd, maar ik zie onmiddelijk welke je bedoelt :stuck_out_tongue:

1 like

Je was me voor @Taconew

1 like

Kan goed zijn, maar laat ons hier dan wél iedereen in waarde laten. Of je de Speedy kan hebben of niet, nobody cares, kijk gewoon even wat plaatjes :wink:

6 likes

Nog even wat plaatjes uit het topic die ik bijzonder kan smaken:








2 likes

Moet toch saai zijn als al je collega’s hetzelfde horloge draagt dan jezelf :grin:

2 likes

Ben ik nu de enigste, ik vind die JB bracelets erg ielig staan aan zo’n Speedmaster

Nee hoor, Gene Kranz droeg een Seiko :wink:

37766602586_a32c1931ce_o (1)

2 likes

Mijn beste,

Heerlijke beelden om eens lekker te kunnen grasduinen!!
Leuk!!
Dank voor het delen. :rocket:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Gaaf Andy. Toevallig niet een paar foto’s van de Sekonda/Poljot Strela i.c.m. de ruimtevaart :slight_smile: ?
Vrij weinig over te vinden op het www.

1 like

Wat jullie blijkbaar niet helemaal begrijpen is dat die horloges apparaten waren, en geen sieraden. Functionele objecten, en dan doet die van de collega er weinig toe. Band was praktisch gezien erg goed. Form follows function, weet je nog? :wink:

5 likes

Wat een goed topic is dit :ok_hand:
Er zitten foto’s bij die ik niet eerder gezien heb :+1:

1 like