Waar ik echt de schurft aan heb ! Te smalle (lederen) bandjes gemonteerd op horloges.
Gooi dan of het horloge of het bandje weg.
Zegt de masochist : knijp me
Zegt de sadist : dat zou je wel willen
Koop een zandloper
Vroeger, jaren zeventig, begin tachtig, droeg je een horloge onder op je pols, als je verkering had! Was vooral in bij de dames.
Als bescheiden wil doen, zou ik keihard moeten liegen. Daar pas ik voor.
Ja lijkt me de beste optie
Ook bij de Tudor BB op leer met vouwsluiting het uitstekende deel naar je toe gericht.
Je ziet het niet meer zo vaak maar nog wel bij mensen van een zekere generatie. Die droegen bij hun werkzaamheden het horloge zo om beschadigingen te voorkomen.
Ook voor een beroepschauffeur handig, toch?
Dat had ik niet verwacht. Het heeft dus ook werkelijk een functie gehad. Ik dacht dat het een nonchalante draagwijze was. weer wat geleerd. (Ook minder allergisch nu )
Beste Brick, Ik geloof dat ik hier even op moet reageren. Ik haat geen enkel merk (volgens mij kan dat ook helemaal niet) maar ik stoor me aan de wijze waarop ieder oprecht en aardig topic na een of twee reacties wordt overgenomen door -met name- een klein groepje Rolex liefhebbers. Dat is dus iets heel anders. Misschien zal ik ook wel eens een Rolex zien te bemachtigen, maar ik zal er dan in ieder geval niet in ieder topic anderen mee overschreeuwen.
Ik hoop dat ik het duidelijker gemaakt heb. Gr, Henk
En zo komt dit merk ook hier weer ter sprake. Reageer gewoon niet op elkaar dan.
Uiteindelijk wil je toch een Eberhard.

Waar ben jij nou echt allergisch voor?
Heb je een leuk horloge van een leuk merk… doen ze dit met de endlinks vd bracelet, verschrikkelijk
Of erger nog… een horloge met een dikke premium verkopen en dan krijg je van die endlinks waar je je middelvinger tussen kunt krijgen
Haha👍🏼
Natuurlijk wel, ik zeg alleen dat ik merk dat ik de horloges die ik nu heb draag, graag ook, en dat er geen einde aan het loeren komt.
Ik kan hier geld in blijven gieten omdat ik nog een Chronomaster, Spring Drive, Accutron, Sinn en ooit een Moser wil, maar het is een gebed zonder einde, en dan word ik op een gegeven moment wakker met vijf dozen horloges ter waarde van 40 mille terwijl ik nooit een motor-trip naar Marrakech, Schotland en Griekenland heb gedaan om daar eens buiten gebaande paden te gaan broez’n met mien neef.
Dat heeft met het alhier aangenaam verpozen verder niks te maken.
Dat is een lucky shot en is achteraf makkelijk praten. Probeer dat kunstje maar eens te herhalen met een moderne 911.
Ik kocht een appartementje in Rotterdam van 75m2 in 2013, in een toen zo genoemde “bejaarde-wijk”. Rendement 85% in 5 jaar. Denk niet de huidige bewoners dat nog eens over gaan doen in 5 jaar tijd.
En de Rolex’en die bizar hard in waarde zijn gestegen, waren altijd (achteraf gezien) de slecht verkopende zwarte schapen uit het gamma.

Ik hoop dat ik het duidelijker gemaakt heb
Zeker. Veel duidelijker. Want zo las ik het in eerste instantie echt niet
️
Mesh banden.
Wahaha ik zie lees het nu! Thnx