Hier ben ik nou echt allergisch voor...

Volgens mij moet de gesp aan de 12 uur van de kast toch? dan kijk je er niet in.

1 like

Ik denk dat GS dit standaard op 6 uur zet. Kijk maar eens op Instagram bij @grandseikojapan.

1 like

Ik ben zwaar allergisch voor dit soort gedrochten. Duplo hoor je niet om je pols te dragen.

Het is ook nog eens een knockoff van een Diesel Mr. Daddy. Niet dat die veel beter is overigens.
Kledingmerken moeten zich wat mij betreft bezighouden met kleding, niet met horloges.

6 likes

Ik ben allergisch voor NATO bandjes :face_vomiting:

22 likes

:point_up_2:t4::point_up_2:t4::point_up_2:t4:
het staat leuk voor op een commercieel fotootje, maar om te dragen? :persevere:
Zeker met streepjes, bloemetjes of happy kleurtjes :face_vomiting:

3 likes

Ik zie het inderdaad, hmmm dan zou ik het denk ik toch eigenwijs als ik ben omdraaien.

Ik ben allergisch voor duikers bezels die niet uitgelijnd op de foto of in de etalage staan.

14 likes

Ik heb het geprobeerd, maar ben op z’n zachtst gezegd ook geen fan. Op de reclame foto’s ziet het er inderdaad wel ok uit, maar eenmaal om de pols krijg je eigenlijk (ongeacht je polsmaat) een superflap die je aan loopt te staren. Ja, ik weet dat je een nato ook zo kunt omdoen dat dit niet zo is

dan kan ik je de Seiko Alpinist van harte afraden…Hoe hard je er je best ook voor doet; hij verdraaid iedere keer weer :wink: behalve als je een stuk tape om de kroon draait

1 like

Quartz secondewijzers die niet netjes op de indices staan…:confounded:

5 likes

Nee.

3 likes

Horloges die een combi zijn van digitaal/analoog :roll_eyes:

8 likes

Allergisch voor wristshots met sokken op de achtergrond. Bah!!!
En voor g-shocks; shocking :scream::scream:.

7 likes

Probeer eens een Barton, die heeft daar een foefje voor.

1 like

Ik dacht al dat dit een broodje aap-verhaal was. De kant waar het horlogebandje zit is een teken van respect… Sinds de middeleeuwen traditie neem ik aan. Wat een nonsens. Geen enkel volk is zo raar.

4 likes

Welk type is dit dan? Een nieuwe co-axial?

1 like

INVICTA. @Chillekasper kom der maar in.
giphy

2 likes

Ff verwijderen omdat er ook minderjarigen hier kunnen zijn.

4 likes

Ik ben allergisch voor elk topic dat niet over Rolex gaat.

Ik bedoel, we kunnen lang lullen over allerlei horloge allergieën maar Rolex is absoluut anti allergie.
Klopt gewoon.

OK ok, ik snap die goedkope flutbandjes niet op dikke horloges .
Of zo goedkoop als kan bandjes kopen.
Of bij een dikke aanschaf voor 200 euro goedkoper online of grijs kopen … ga naar de AD en koop de gehele beleving.
Heerlijk.

Als ik me eigen allergieën zo lees ben ik dus allergisch voor dubbeltjes omdraaien bij een hobby.

6 likes

Hij is weer chille…haha

hier ben ik nou allergisch voor. Vouwsluitingen zijn geen Amerikanen die op oorlogspad gaan, dus is het gewoon ‘deployant’. Bedankt :slight_smile:

15 likes