Hier ook Russisch

Arjay Schreef:

Andre,

Toch even ter correctie iedereen kan zich
vergissen ik ook, en als dat zo is dan moet je dat
kunnen erkennen, dat betekent wat mij betreft wel
dat we het daarbij moeten laten een opmerking
maken over het feit dat die vreemde verhoging enz.
enz mij weing zeggen niet op zijn plaats zijn,
want dat zijn juist de redenen om mee te gaan in
de redenatie die Paul aangeeft. Iemand die
toegeeft een vergissing te hebben gemaakt zal van
mij nooit een trap na krijgen. Het is jammer dat
je dat bij mij wel doet, maar OK het zij zo.

Arjay

Het is maar hoe je het opvat, Arjay
je eerste opmerking over dit horloge was dat je wel dacht dat het een origineel horloge was omdat je 'm zo gezien had ?
Henrik heeft eens als tip gegeven , denk eerst na voordat je wat publiceert op het forum,
en dat je dan uiteindelijk met Paul meegaat in zijn verhaal,dat is toch wel geweldig sportief van je.
en ja,iedereen kan zich vergissen,
maar bij dit Stalin horloge ligt het zo voor de hand, dat het meer van weinig kennis getuigd dan van een vergissing.

groet, André

Ik laat nog is wat zien. :frowning:

Als dit het niveau is waarin we geraken dan hoeft het voor mij eerlijk gezegd niet meer, jarenlang heb ik hier geprobeerd een lans te breken voor het fenomeen russische horloges, let wel een tijd lang als enige. Gelukkig zijn er personen als Paul die blijk geven van een grote kennis over het fenomeen russische horloges dat verheugd mij, ik heb daar respect voor. Als uitwisselen van info nu wordt geinterpreteerd als gebrek aan kennis dan heb ik klaarblijkelijk niks meer toe te voegen. Wel dan houdt het gewoon op. Als respect ontbreekt bij sommigen dan stopt het gewoon. Ik had na een lange periode van nare prive-omstandigheden verheugd weer wat actiever bezig te zijn met russische horloges maar de los is er nu wel van af. Het ga jullie goed.

Arjay

Arjay, persoonlijk ken ik je niet maar ik lees jouw inbreng graag.
Het is jammer dat het deze kant is opgegaan.
Ik kan niet verklaren waarom enkelen fel uit de hoek kwamen maar ik kan je misschien 1 ding meegeven.
Internet is een mooi iets alleen is het verrektus moeilijk om je gedachten/gevoel op papier te zetten.
De ander KAN het verkeerd opvatten.
Indien zoiets gebeurt dan KAN de discussie heel snel ontvlammen in een wellus niettus spel.
Ik denk dat dat hier het geval is geweest.
Ikzelf heb hetzelfde gehad met marley, ik bedoelde het goed maar zij dacht ook, wat krijgen we nou?
Dus ik heb het nogmaals uitgelegd en de kou is uit de lucht.
Ik hoop dat hetzelfde hier ook mag gebeuren.

nou jag,

't zorgt anders wel , voor wat leven in de brouwerij ,
volgens sommigen zijn we hier wat te lief voor elkaar, in vergelijking met andere forums,
dit draadje bewijst in ieder geval (helaas) het tegendeel wat mij betreft :frowning:
ik zal me in de toekomst in ieder geval wat diplomatischer opstellen,

Groet, André