Hier word ik best vrolijk van :)

Op de zoektocht naar een Heuer doosje voor m’n Heuer Carrera 45 chrono dato, zie deze link http://www.horlogeforum.nl/read.php?8,80274,80274#msg-80274 , kwam ik dit horloge tegen. Bij aankomst in Nederland bleek deze quartz (zag ik pas later) wel erg compleet te zijn.

Het horloge kwam met de originele Heuer stalen band en daarbij nog 3 extra stalen banden waaronder 1 Tag Heuer. Ook het originele aankoopbewijs, garantie boekje, extra schakels, doos en omdoos waren erbij. Ongelooflijk dat dat na al die jaren er allemaal nog bij was. Daar word ik dus best vrolijk van :slight_smile:



De originele bon met een prijs van 155 Dollar. Ik heb heel wat meer betaald :frowning:

Mooie klok (tu)

Groet,
Werner

Wat ga je er nu mee doen? Opknappen?

Hele fraaie klok! Zou ik ook vrolijk van worden.

Mijn beste,

Gefeliciteerd Jürgen met deze vervolmaking der ‘horloge entourage’
En ja, vanzelfsprekend wens ik je veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit eigenzinnige horloge.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Opknappen is niet echt nodig, hij loopt prima en hij is niet beschadigd. Hoogstens een nieuw glaasje en misschien een polijst beurtje.

Mooi vangst(tu) gefeliciteerd met deze aanwinst. Hoge portokosten zeker met al dat ijzerwerk;)