Een gemodificeerde A. Schild 2063
Ja, klopt. Maar wel gaaf!
Dat heb ik inderdaad nog niet gezien, leuke aanwinst! Bedankt om deze te delen
Leuk horloge, erg gaaf om te zien. Gefeliciteerd er mee.
Maaruhm, nu blijft de hele tijd de volgende vraag rondspoken in mijn hoofd; wat gebeurde er nou toen je hem zag? Toen maakte je foto’s? Werd je er heel blij van? Was je in extase? Was je ontgoochelt? Had je toch liever wat anders gehad? Je kocht gelijk een tweede en je credit card maakte een foutje en er was zelfs een derde op komst? Je was zo klaar met de hobby dat je alles gratis af te halen op marktplaats zette?
Wat???
Niet echt boos, maar wel teleurgesteld
Zoals bij de clickbait titels hoor je daar dus niets meer over. DAT IS DE GRAP
Nooit gezien, maar wel prachtig, gefeliciteerd, echt een aanwinst
Grappig haha. Super simpel systeem, maar geeft wel een bijzonder effect
Gaaf ding
Erg leuke complicatie, paar jaar geleden hier al gezien op het forum
(ergens in 2009)
Klopt, ik had die ook gezien.
Hartstikke leuk hoor, mooie gebrushte plaat, jammer van dat rood knipperende ga… eh, wacht… Maar gefeliciteerd met deze unieke aanwinst. Mooie Omega Memodinges heb je ook, trouwens.
Leuke complicatie…alleen zit ik nu met de vraag: heeft deze ook een aanwijsbaar nut??? afgezien dat het leuk is?
Aan hoeveel pegels moeten we denken?
P.s.
Irriteert me dat je je zin bij de fotos bij de speedy zonder hoofdletter start en bij de volgende met.
Heel cool! Die dubbele secondenwijzer is natuurlijk helemaal niet nodig, maar dat geknipper is wel tof.
Zelf ben ik niet zo van de oude meuk, maar dit horloge spreekt mij wel enorm aan. Tegen een moderne re-make zou ik geen nee zeggen, ik vind het een erg tof design!
Echt een heel gaaf horloge! Nog nooit gezien, maar echt super cool!
Heel veel draagplezier!
Erg bijzonder… zeker de enige op dit forum
Leuk ding en je had gelijk!
Nog nooit zoiets gezien
Van harte! Leuk om inderdaad te zien op insta!
Leuke aanwinst, veel plezier ermee
Er zijn er trouwens meer hier op het forum:
Absoluut
Niet