Toen ik 'm op eBay zag staan, leek die redelijk bescheiden, maar PATS! Dit is een In-Your-Face digitaal horloge, spiegelend gepolijst rvs, een soort wapenschild qua model, en dik! Bovendien barstend van de technische foefjes, Lumibrite, 3 kleuren display, stopwatch, kalender, alarm, dubbele tijd, countdown alarm, kalender tot 2048, etc… :}
Omdat het een Spaanse eBay shop was, wel wat lastig steeds met de diverse berichten, maar met Google translate, lukte het wel.Verder natuurlijk alleen een Spaanse gebruiksaanwijzing, gelukkig kon ik een Engelse pdf downloaden! Er schijnt een Chinees uurwerk in te zitten, maar ik ga er van uit, dat Lorus daarvoor wel zijn Japanse kwaliteitseisen heeft gesteld. Bandje ingekort (eerste ging heel zwaar!) en nu maar voorzichtig ermee, dat spiegelend oppervlak zal niet makkelijk krasvrij te houden zijn! >X
Bijzonder gevormd horloge, ga je wel menige blik
mee naar je pols toetrekken. Gefeliciteerd met je
aanwinst! (tu)
(ik dacht trouwens altijd dat Lorus gebruik maakte
van Seiko uurwerken, correct me if I’m wrong)
Lorus is net als Pulsar, Orient en misschien nog meer bedrijven, van Seiko. Dat het uurwerkje uit China komt, hoeft niet te zeggen, dat het géén Seiko uurwerkje is natuurlijk :#
Ga ik het zeggen?? Ja, ik ga het zeggen…of toch
maar niet? Wel doen, maar met excuses vooraf? Ach
je mag toch wel je mening geven?
Ok, komt ie…van harte gefeliciteerd en ik vind
het leuk dat je er blij mee bent (tu)!
Mijn excuses vooraf maar ik vind het een
afgrijselijk ding
Geniet ervan
LOL! Natuurlijk mag jij dat vinden, datzelfde heb ik met die plastic Casio G-Shocks, sowieso plastic horloges! Net speelgoeddingen voor kinderen. Ook vind ik de ouderwetse horloges zoals onze (groot)vaders die droegen geen r*k aan. Ik vind dit horloge juist leuk, omdat die weer heel apart is! (