Zo, na langer dan een maand wachten is hij er. :~
Mijn eerste echte Ted Su strap voor mijn Radiomir.
Het is een hornback, ik had hem exact zo besteld:
Forest green color, black stitch, black lining en een PVD buckle.
Uitpakken dan maar! :)-D
Wat zie ik? Post NL heeft de verpakking geopend i.v.m. douane, geen probleem mits het netjes gebeurt.
Maar dan zie ik dat er dwars door de enveloppe met de strap erin is gesneden :X
Gelukkig is er niets met de strap gebeurd:
En dan:
Net van de eerste schrik bekomen zie ik het volgende, het bandje is niet zoals ik besteld heb! De stitch is in plaats van zwart beige:
Jullie begrijpen natuurlijk dat ik geen zin heb om het bandje terug te sturen om de stitch te laten vervangen of zelfs het hele bandje. Kun je de stitch zomaar vervangen? Zo ja dan zou ik het liever hier in Nederland laten doen dan bij Ted Su zelf om het hele gehannis met verzenden en eeuwige wacht tijden te voorkomen. Graag tips (tu)
Op het eerste gezicht balen van het stiksel, maar aan de andere kant wel een mooie combi. Is het voor een Pam? Misschien net zo mooi als met zwarte stiksel?
Leuke topic trouwens(tu)
Ah, dat is balen… Ik weet niet of je de stitching makkelijk kan veranderen, misschien Lugten even een mailtje sturen? Ik denk ook niet dat de stitching goed zou matchen met je horloge, dus zou hem inderdaad nog even ongedragen laten, helaas.
Op het eerste gezicht balen van het stiksel, maar
aan de andere kant wel een mooie combi. Is het
voor een Pam? Misschien net zo mooi als met zwarte
stiksel?
Leuke topic trouwens(tu)
Het is inderdaad een mooi band, maar het gaat om dit horloge:
Je begrijpt dat hij veel beter zou matchen met zwarte stitch (tu)
Heb zojuist een mail gekregen.
Mij word geadviseerd het bandje gewoon te dragen en wanneer ik echt de behoefte voel dat de stitch anders moet zijn dat ik hem opstuur om de stitch alsnog te laten vervangen.
Dit gaat wel betekenen dat het bandje weer een significant aantal dagen weg zal zijn waar ik dus flink van baal…
Ik zou het bij Olaf kunnen laten vervangen maar voor zover ik hen begrijp moet dit op eigen kosten gedaan worden (kan ik ook de logica wel van inzien maargoed)
Betaald hij wel de kosten van het terugzenden? Als je hem terugstuurd, een kopie van je douane rekening meesturen en hem die ook laten gebruiken, dan krijg je als het goed is geen nieuwe rekening.
Betaald hij wel de kosten van het terugzenden? Als
je hem terugstuurd, een kopie van je douane
rekening meesturen en hem die ook laten gebruiken,
dan krijg je als het goed is geen nieuwe rekening.
Bijzonder is dus, dat de douane geen rekening heeft meegestuurd terwijl er wel stond dat hij dutiable was. De reden hiervan weet ik maar daar breid ik verder niet over uit. Waar het op neer komt is dus dat ik tot nog toe geen extra betalingen heb hoeven doen maar dat ik daar wel bang voor ben wanneer ik hem weer zal moeten gaan versturen.
Ik zou het bij Olaf kunnen laten vervangen maar
voor zover ik hen begrijp moet dit op eigen kosten
gedaan worden (kan ik ook de logica wel van inzien
maargoed)
Naar mijn mening niet helemaal netjes. Zij hebben toch de fout gemaakt, niet jij?
Daarnaast zou ik het ook niet prettig vinden nog een paar weken op mijn bandje te moeten wachten, en kost het veranderen van het stiksel, plus de verzendkosten Ted Su ongetwijfeld ook geld…
Jammer en niet netjes dat je het verkeerde stiksel hebt
gekregen en ze hadden je wel een compensatie daarvoor
mogen aanbieden.
Desondanks is het wel een hele brute gave band met
dit stiksel en hij misstaat zeker niet.