Hij is echt blauw

Maar mijn fotografische kwaliteiten zijn nihil.

Maar bij deze de nieuwe blauwe Tuna, met de nieuwe wijzers die de nodige discussie losmaken.
Dia-shield en (nog) betere lume.

Daddel.

8 likes

eet smakelijk! gefeliciteerd met deze fraaie Seiko !

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

4 likes

Wow! Gave klok wel, foto’s doen wel een beetje afbreuk aan het horloge :wink: Ben wek benieuwd hoe deze er in real life uit ziet. Enjoy it!

Ja, je hebt helemaal gelijk, de zogenaamde Q&D met mijn telefoon…
Ga in het weekend wel iets beters proberen.

Als je met de wijzers kunt leven (ik vind ze mooier) en het Prospex logo op de kroon (gelukkig niet op de wijzerplaat), dan is het een geweldig ding.
En Dia-shield is een bonus, mijn Shogun is nog steeds krasvrij.
De bezel in glanzend keramiek is helemaal fraai.

Daddel.

1 like

Mijn beste,

Ziet er prima uit hoor!!
Krachtig, sportief en degelijk. :watch:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Dank voor de complimenten.

Ik ga de voordelen van een quartz steeds meer waarderen, dus 3 mechanisch en twee quartz is prima wat mij betreft. En ik miste mijn vorige Tuna toch al een beetje.

Maar, het moet dan wel iets speciaals zijn, en dat is die 7c46 dan ook, met recht de tractor onder quartz uurwerken genoemd.

Daddel.

2 likes

Wat zijn de belangrijkste verschillen tussen deze em de vorige Tuna? Zit deze een stapje hoger?

Nee, niet echt denk ik.

Zelfde uurwerk (gelukkig) en nog steeds bol hardlex.

Hij heeft wel Dia-Shield en een keramische lunette, de wijzerplaat is ook complexer.

Daddel.

Topper! Van harte!

Ik vinnum stiekem wel mooier dan de vorige. Alhoewel de vorige al een klassieker is.

Wat is het dia-shield precies?

Speciale coating tegen krassen.

Aha, thanks!

Mooi hoor, welk typenummer is dit? Verdwaal een beetje tussen die Tuna’s en shrouded Monsters de laatste tijd.

SBBN037

Een beetje een marmite, staat niet in de Seiko folders, is ook niet gelimiteerd maar je ziet hem minder frequent.
Misschien net als mijn oranje Shogun, die is ook al lang uit productie.

Daddel.

1 like

Niet zo lang geleden bijna gekocht, maar koos voor de oudere Tuna Golgo en SBBN007. Erg mooi hoor. Gefeliciteerd Daddel :thumbsup:

Ooooooh, moooooi! :stuck_out_tongue:

Gaaf hoor! Gister toch maar een nieuwe 017 besteld. Vind die net wat gaver.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Ieder zo zijn voorkeur aangaande het brede Tuna spectrum.

Quartz en mechanisch gaan prima samen wat mij betreft, en ook in quartz uurwerken heb je veel kwaliteits verschillen en exotische uurwerkjes.

Daddel.