Ik vind hem cool, maar ieder zijn meug .
Mij staat hij niet. Was hij 40mm was hij perfect geweest. Nog steeds brengen ze oude modellen te groot uit. Ik hoop[te echt op een normale afmeting dan had ik hem zeker overwogen.
Zojn die serieus goedkoper?
Ik begrijp dat ook niet. Bvb dat DS PH200m’etje, hadden ze die 38mm gemaakt
Ja
Met een 1 tot 1.2k ga je al een heel eind komen.
Voorbeeldje:
De nieuwe uitgave is 40mm, toch?
Ik dacht 43
Nope, er zijn ee inmiddels 2, vandaar ook:
Helemaal mee eens!
Zoals bijna alle modellen uit de Heritage lijn van Tissot.
Design: Prima / Zeer goed.
Formaat: Echt te groot.
Vooral met deze Tissot Heritage 1973 Chronograph doet het extra zeer, omdat ie inderdaad echt mooi is, maar veels te groot voor een horloge in deze reissued vintage stijl.
Groeten,
Noel.
Ik denk bij 40mm dat ik een dameshorloge draag.
Is voor iedereen anders natuurlijk.
Pfoe, dat wordt wel een flinke zoektocht naar 20 originele exemplaren maar het is het proberen waard👍🏻
Uhm ja, maar zo lust ik er nog wel een paar haha. Zo bezien is eigenlijk alles wel goedkoop…
Heb geen zicht op die prijzen, maar ging meer om 2k voor een Tissot. Ik ga ook geen 2k voor een Seiko betalen hoe fan ik ook ben
Hij is echt mooi!
Dat ben ik het helemaal mee eens! Geslaagde uitvoering, …
Overigens twee mille voor een ETA 7753 is toch niet heel erg raar? Zie je veel vaker. Dit uurwerk is toch een mooi bewezen werkpaardje en de basis voor heel veel moderne chrono’s. Ik vind de prijsstelling zelf niet raar.
Da’s een kwestie van smaak. Ik zou ook geen 2k betalen voor een Seiko, maar ze zijn het wellicht wel waard…
Bijna iedereen kiest een dames formaat. Ik koop geen horloge kleiner dan 43 en mijn voorkeur is 44mm
Zeker; smaak en gevoel. Ook mbt de Tissot en het fantastische uurwerk. Blijft goed en mooi, maar mijn gevoel is dan weer minder positief. Ach, wie weet in een gekke bui…
Gingen deze n paar geleden niet voor € 500,- max € 800,- van de hand? Dan zijn ze wel fors gestegen.
Ze zijn in ieder geval wel erg tof!
Ik kijk ernaar en het doet mij NIKS!
Tsjonge wat zonde. Leuk horloge, maar het ontwerp past in mijn ogen beter bij een horloge van 38-40mm. Juist met zo een kastvorm die ze uit het verleden hebben geplukt vind ik het smaakvol om het dan ook in beperkte dimensies te houden (zoals destijds ook werd gedaan).