Hij is er : SLD005P1 - 51mm - Foto´s (veel)- Ik is blij!

ik denk zelf aan 550 euro. nieuw kost hij het dubbele,

Oude treads herleven! Ja, je mag de foto´s gebruiken, maar de mijne gaat niet weg!
Succes met de verkoop, en als je nog eens een zulu band nodig hebt…:smiley:

Yaffle

ok bedankt !! nice pics

Ik heb hem net met google al nieuw gevonden voor 658 euro.

Mvg Dennis.

direct kopen zou ik zeggen, gangbare prijs op internet is tussen de 1000 en 1100 euri

“Nieuw” kan ook niet meer. Hoogstens “nos”. En dan is het inderdaad een koopje…

Yaffle

ik sta ook open voor ruil of inruil , top citizen is ook welkom als het maar geen alledaags duikertje is !!

Las deze post en dit lijkt me de goede plek om mijn exemplaar van dit horloge te verkopen. Heb er zelf veel plezier aan gehad maar heb deze nu over na de aanschaf van mijn Sportura Kinetic.

Voor meer info, mail me dan maar even.

edit

Groet Ruud

Ruud, er is ook een marktplaats verbonden aan dit forum. Je kan hem beter daar aanbieden of op b.v. marktplaats.nl.

laatst een keer in het echt mogen bewonderen…mooi klokkie

bloedje mooi en stoer

Indrukwekkend horloge hoor. Ik ben geen duiker maar de technische uitvoering is prachtig.

Veel plezier er mee!

Guus

Zie de fotoos nu pas en vind het een schitterende watch. Veel plezier ermee, maar dat zal wel lukken, gezien de enthousiaste beschrijving.

Gr.JanJ.

Seiko’s heb ik altijd al mooie en bijzonder gevonden. Ze zijn ook steeds vernieuwend en als duiker hebben ze imho wel hun sporen verdiend.
Mega bangelijke klok; ben ook jaloers op het mooie knalgele koffertje :slight_smile:

Wear it in good health ! (tu)

gefeliciteerd ! ik zag dat de golf op de backcase staat ,…