Hij is inderdaad vroeg!

Dank u Sinterklaasje :wink:

Mooi, gefeliciteerd en veel plezier ervan!!

S-u-p-e-r !
Veel plezier ermee, dan ben je wel echt heel braaf geweest het afgelopen jaar.:slight_smile:
Absoluut mijn favoriete Hamilton.

Nice, proficiat en veel plezier er mee!

Ben niet zo’n Hamilton fan (m.u.v. Formule 1) maar dit is een bijzonder mooi exemplaar (tu)

Igor Schreef:

Ben niet zo’n Hamilton fan (m.u.v. Formule 1) maar
dit is een bijzonder mooi exemplaar (tu)

Neen, inderdaad. De meeste modellen laat ik aan mij voorbij gaan.
Ook twee keer aangepast en iets anders gekocht.
Deze echter heeft “het” wel.

vinrouge Schreef:

Neen, inderdaad. De meeste modellen laat ik aan
mij voorbij gaan.
Ook twee keer aangepast en iets anders gekocht.
Deze echter heeft “het” wel.

Helemaal mee eens! Van alle Hamiltons die ik ken is dit wel het model dat “blijft hangen”.

Ik heb deze verkregen door een ruil met een sympathieke Zwitser via Uhrforum.de.

Geruild voor mijn Tissot heritage navigator. Ook een prachtklok, maar voor mij net iets te dressy.

Lijkt me een superdeal. Die tissot echter
:slight_smile:

vinrouge Schreef:

Lijkt me een superdeal. Die tissot echter
:slight_smile:

Voor deze Tissot geldt voor mij eigenlijk hetzelfde als voor de Pan Europ. Het is van het merk voor mij het model dat “bleef hangen”. Maar ja, bij geen polstijd ruil of verkoop ik tegenwoordig redelijk snel.

Daarnaast zijn het natuurlijk beide mooie merken! Hamilton uit 1892, official supplier van de US Army tijdens WO II en met de Ventura het eerste elektrische horloge. Toch wel mijlpalen.

Top, erg mooi!

Heel mooi ! Veel plezier ermee

Proficiat!

Heel mooi! Ik hoop nog steeds stiekem op een blauwe. Ooit, ergens. En dan met een donkerbruine band.

Pierre Sec Schreef:

Heel mooi! Ik hoop nog steeds stiekem op een
blauwe. Ooit, ergens. En dan met een donkerbruine
band.

Bedankt!
De originele band van de blauwe schijnt kwalitatief niet echt top te zijn. Er zit wel een mooie vouwsluiting op.

Prachtige klok, proficiat!

(tu)

Blijft een hele mooie!

Geniet ervan!

Groeten.

Noel.