Ik had een hele leuke Hamilton Jazzmaster Viewmatic van 37mm gevonden in de US. Dacht een deal te hebben en ik was in blijde verwachting. Totdat… Tot dat ene moment waarop bleek dat er blijkbaar miscommunicatie was en de boel is geannuleerd door mij.
Balen! Maar zoals het hier gaat met dat clubje horlogegekken bij elkaar had ik ook nog wat anders gezien Aangezien ik liefhebber ben en geen kenner was ik net op de hoogte dat het merk Roamer bestaat. En dat dat ook al een oud en gevestigd merk is. En ik kwam de Roamer Ceres tegen in bi-color. Daar is pas nog een topic over voorbij gekomen dat het bi-color weer langzaamaan terugkomt.
Nice! Maar ik vond deze gewoon mooi en bi-color of niet. Van wanneer dit model precies is weet ik niet. Maar alles spreekt mij aan op de plaatjes. Maatje 37, mooie klassieke kast. strakke dial met opgelegde indices. Ook in staal vind ik dit een erg mooi horloge en als die beschikbaar is dan zien we dan wel weer Eerst deze maar is ontvangen
Binnenin tikt er een ETA 2836 met 21 steentjes en daarmee ben ik nog niet bekend. Maar dat zal vast goed zijn. Ja, hij komt er aan!
En nu?
Wachten tot die er is zou je zeggen. Klopt!
Maar het “En nu?” uit de titel is vast herkenbaar. Ik wil advies voor straps oftewel banden.
De lugmaat is namelijk 18mm en ik heb alleen groter. Maar wat voor band zou hierop goed staan? Welke kleuren passen hierbij?
Als je nog iets leuks hebt liggen waar je van af wilt en het past neem ik het over van je. Mits ik het mooi vind natuurlijk hé
En nu plaatjes van het net

Bedankt voor het kijken, adviezen, tips, goodies en hugs