Hij komt, hij komt,...De lieve goede sint!

Ja, hij komt. Dit jaar is hij me niet vergeten.
Vrijdag komt hij. Ik zal de wortel en de raap maar al klaar leggen.
Rarara. Wat brengt de lieve goede sint mij?

Greeetz, een gelukkig, groot kind.

Gisteren gearriveerd ipv vrijdag. Mijn nieuwste aanwinst. Een Patek waar ik meer dan een (zeer lang) jaar op gewacht heb!
tp://i51.photobucket.com/albums/f358/TomL1/IMG_0694.jpg[/img]
Welke horlogewinder zouden jullie aanraden? Ik heb zelf enkele Orbita rotorwinds maar ik weet niet of dit al dan niet kwaad kan bij dit horloge. Bij PP raadden ze mij een Scatola Del Tempo aan omdat SDT horlogewinders maakt voor oa.PP.
Alle advies is welkom.
Groet, Tom.

Gefeliciteerd met je PP…heel mooi en zeker het wachten waard.
Is dit de platinum versie?
Hoop dat Sint volgend jaar een omweg neemt via Zwitserland:D

Heel mooi horloge geniet ervan. Misschien volgend jaar een mooi fototoestel van de Sint? :wink:

Maik.
Dit is inderdaad de platina versie.Ik vond van de witgouden de kleur van de wijzerplaat niet zo mooi. Deze vond ik echt prachtig.
Groeten, Tom.

Dreski.
Het is een mooi fototoestel en een goed maar ik gebruik het zelden dus ken ik ook de capaciteiten er niet van. De foto’s waren ook 's nachts gemaakt met slechte verlichting en momenteel beven m’n handen als een rietje. Mijn vriendin heeft daar minder problemen mee dan het fototoestel :wink:

Dan hoop ik snel wat mooie fotos bij daglicht te zien. Want het kan nog veel mooier.

Mijn beste,

Wel bekome het u.
Een horloge van superieure klasse. Zo te zien een unicum der horlogemagie.

Doch als de duisternis der fotokwaliteit zich gewonnen geeft aan de helderheid van ’t ochtendgloren, pas dan zal het horloge haar ware schoonheid goed kunnen prijsgeven.
Veel genot bij het dragen van dit fraaie horloge. :wink:

Orologio Signaturis Temporis

En het wordt nog prachtiger zoals U dit zo mooi verbloemd.

Erg fraai… geloof ik want die foto’s zijn idd niet best :smiley:
Maar gefeliciteerd, een PP zien we hier niet vaak langskomen!

Sodeju, wat een beauty. Toekomstige kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen zullen deze aanschaf ook zeer waarderen.

Ik zou graag wat betere foto´s willen zien, op deze foto´s komt dit kunststukje niet volledig tot zijn recht.

Ben je de eerste PP bezitter van de regelmatige bezoekers???

Van harte met dit topstuk…

Tom,

Gefeliciteerd met dit fraaie horloge! Ik heb even de PP site geraadpleegd, is het een 5146? Heeft het horloge een zwarte of een donkerbruine wijzerplaat? Heel veel plezier met dit bijzondere horloge.

Groeten, Tom Vreeken.

Mijn god, wat een aanwinst. De kleur van de wijzerplaat vind ik erg mooi en zo’n platina uitvoering is niet 'mode’gevoelig zoals goud en staal. Heel veel plezier ermee.