Hij komt hij komt en niet de lieve sint :-p

Paar weken geleden naar een juwelier geweest en het al aangeschaft. Blijkt paar uur later er een krasje op te zitten, die moet er al ingezeten hebben bij de juwelier zelf uiteraard niet de bedoeling bij een gloednieuw horloge (Heb m de hele tijd onder een hemd mouw gedragen.) Week later terug gegaan (Want familie woont aan de ene kant van t land en ik aan de andere kant van t land, dus had weinig andere keuze om weekend erop terug te gaan, want daar gekocht)

Echter is gepolijst en de tweede band die ik gratis erbij gekregen had is intussen ook binnen. Dus ik ga m zaterdag even ophalen. Gaat me wel zowat een hele dag kosten…

Ik dacht echt dat de Nomos (Orion) mijn grail was maar nu ik m in t echt heb gezien deed die mij niet zoveel als wat ik uiteindelijk gekocht heb, hij komt er wellicht ooit nog eens echter nu eerst zaterdag maar eens mijn NA gaan halen.

Nu rest mijn vraag aan jullie: Wat als de Nomos het niet geworden is, wat denken jullie wat ik dan wel heb aangeschaft? Om een hele hint te geven… Deze horloge worden ook wel gezien voor mensen die ’ de tijd hebben’ die het niet zo nauw nemen hoe laat het precies is maar die wat ik gekocht heb dan weer wel. Lekker rustige uitstraling.

Nou dames en heren raad u maar eens :stuck_out_tongue_winking_eye:

Meistersingertje!

Moet inderdaad een Meistersinger zijn :smile: Maar gezien de laatste zin, misschien een Scrypto?

Yessss

Maar welke? :smiley:

Ik dacht eerst van he??? Wat is dat voor model?

Nee het is wel een traditionele einzeiger geworden.

Vind die mehrzeigers en Meistersinger maar niks maar dat is ieder voor zich natuurlijk

Een chrono dan misschien (de Singular)?

Misschien de Pangea day/date? Of de Perigraph (heb em zelf ook)?

Gezien je vorige post een Meistersinger Neo.

Deze

En ik laat wel even de blauwe band (die standaard op de blauwe uitvoering erop zetten) dan is die volgens mij helemaal af. Zat erg te twijfelen tussen deze en de blauwe wijzerplaat. Maar deze uitvoering is meer mogelijk met bandenswappen maar dat is mijn mening.

2 likes

Fragiele dingetjes he?! , die Orion’s?:slight_smile:️:wink:
Wel mooi…daar niet van… Maar ook ik zat wat beteuterd naar mijn pols te kijken toen ik hem omhad…:open_mouth::grimacing:

Veel plezier met de MeisterSinger!:ok_hand:t2:

Mooi horloge, proficiat!

Proficiat :thumbsup:
Schitterend horloge !
Heb er ook eens naar gekeken en wat ik vooral mooi vind is de snelle urenwissel.

Heel mooi.
Veel plezier ermee.
Pieter.

ja mooie klok zeg hee , dit blijven toch eigenzinnige klokjes …erg mooi

Hierbij een eerste brakke foto.

Kan deze combi van band en wijzerplaat nergens vinden online.

Wat vinden jullie? Geslaagde combi?

2 likes

Mooi, ik zie persoonlijk wel liever de cognac band…

Schitterend :thumbsup:
Vind de band wel mooi maar inderdaad, cognac is wellicht toch mooier.

Pieter.

Cognac is niet alleen mooier ook lekkerder…

Maar mijn mening doe de cognac kleurige er maar weer op.