Hij komt, hij komt..............

Het ziet er naar uit dat ik in de loop van volgende week mijn reward uit het Kickstarterproject ga ontvangen. Deze foto presenteert de finale versie. Foto’s volgen zodra ik mijn nieuwe aanwinst ontvang.

Prettig weekend!

Groeten René :)-D

http://s843.photobucket.com/user/Renato_55_photo/media/Mobile%20Uploads/2014-11/618269D1-53AB-4F10-AAB0-2D265C344D1B_zpsoevydq1n.jpg.html

mooi! ben benieuwd, soms zitten er leuke dingen bij die kickstarter projecten.

Dit is er duidelijk 1 van.

@renato:
dus als ik het goed begrijp kun je met een “kickstarterproject” als beloning een mooi horloge verdienen? vertel 's meer, waar kan ik kickstarten?
groet, Mike

mike moker Schreef:

@renato:
dus als ik het goed begrijp kun je met een
"kickstarterproject" als beloning een mooi horloge
verdienen? vertel 's meer, waar kan ik
kickstarten?
groet, Mike

Ik denk dat ie bedoelt dat ie een financiële bijdrage heeft overgemaakt waar ie dat horloge voor gekocht heeft…

Orisfan Schreef:

mike moker Schreef:

@renato:
dus als ik het goed begrijp kun je met een
"kickstarterproject" als beloning een mooi
horloge
verdienen? vertel 's meer, waar kan ik
kickstarten?
groet, Mike

Ik denk dat ie bedoelt dat ie een financiële
bijdrage heeft overgemaakt waar ie dat horloge
voor gekocht heeft…

Het gaat om het gekozen jargon bij funding. Ik word beschouwd als een backer, die een borg stelt,zodat het project verder kan, financieel gezien dan. Nadat the goal is bereikt en het project voor 100% kan worden gefinancierd kan de productie aanvangen. De gestelde borg wordt dan geïnd en ontvang je de reward.

Veel voorpret!

marnix.moed Schreef:

Veel voorpret!

(tu)Thx. ik ben met dit project al bezig sinds juni/juli. Het vraagt engelengeduld, maar ik verwacht dat het resultaat mijn verwachtingen te boven zal rijzen.

Renato_55 Schreef:

(tu)Thx. ik ben met dit project al bezig sinds
juni/juli. Het vraagt engelengeduld, maar ik
verwacht dat het resultaat mijn verwachtingen te
boven zal rijzen.

Op plaatje ziet het er iig leuk uit.