Hij kwam, hij kwam......nee niet die ouwe vent!

Na de nodige ups en downs lijkt het er nu dan toch echt op dat hij eraan komt.

E.T.A. maandag 18 december.

17 likes

Ik heb hem nu 2 weekjes en hij verveelt geen minuut! Nog even en dat kun je er ook van genieten.

2 likes

Deze begint inmiddels aan zijn 2e leven. Komt namelijk uit de UK omdat ik zelf niet op tijd was met inschrijven.

2 likes

Mooi. Van harte!

2 likes

Mijn beste,

Een mooi vooruitzicht voor na het weekend!!
Geniet derhalve van de voorpret!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

3 likes

Huge congrats en alvast welkom bij de ST owners club :wink: Ik heb de mijne al bijna 1,5 week onafgebroken om. Wat me ook verbaast is hoeveel banden dit horloge staan. Had ik niet verwacht.

2 likes

Hebbes!

Even snel een eerst foto

9 likes

Niet “tijdig” geweest :+1:t2::sunglasses:
Veel plezier ervan!

1 like

Was allemaal toch wel weer een beetje spannend. Heb deze Speedy namelijk gevonden via een engelse marktplaats site.

De aanbieder had het horloge echter ook (voor een hoger bedrag) op eBay aangeboden en op die manier kon ik de betrouwbaarheid van de verkoper redelijk goed controleren.

Verder heeft hij foto’s toegezonden van:

een envelop met zijn naam en adres en mijn naam erop,
het horloge en toebehoren
de omega factuur op zijn naam

Na al deze foto’s en feedback beoordeeld te hebben, en aanvullend nog een gesprek via FaceTime durfde ik het wel aan om met de verkoper in zee te gaan en heb ik het bedrag naar zijn bankrekening overgemaakt.

Vervolgens heb ik het horloge door een engelse koerier laten ophalen en afleveren en voila daar is een Speedy Tuesday!

4 likes

Gefeliciteerd. Wat was voor jouw de doorslaggevende factor om juist deze speedy aan te schaffen? Behalve natuurlijk die sexy reversed panda ;-).

1 like

Toch met name de looks en toch ook wel het feit dat het een limited is.

Ben ook al een tijdje gecharmeerd van de Apollo 11 35th anniversary (de echte Panda) en als die er ooit nog eens zou komen dan heb ik een mooie set panda en reversed panda.

1 like

Proficiat! Wat ook waanzinnig mooi is, het gebrushte staal van de kast, echt zó toolish! En de pushers, in een cirkel gebrushed… :heart_eyes: Oh en de wijzers zijn dan weer liniair gebrushed, wowie!! Aah en dat opgelegde logo in oude stijl, mijn God, hemels!!

Dit is één van de beste limiteds van de speedy pro! (Komt ook wel een beetje doordat er een hoop mindere limiteds van zijn uitgebracht).

Veel plezier ermee!
Grt. Erik

2 likes

Congrats, draag em met trots!

1 like