Hij noemt zich tenminste 'Perfect Clones'

… maar deze clown mag van mij direct van Mp af!

http://link.marktplaats.nl/540474107

Menno

als het te mooi om waar te zijn lijkt, heb je op marktplaats 100% kans dat het fake is.

Ik heb er een tijd geleden een TW-steel gekocht, natuurlijk met garantiebewijs.
Zelf ophalen, kun je nog eerst controleren.(wijze les)

Roel Schreef:

als het te mooi om waar te zijn lijkt, heb je op
marktplaats 100% kans dat het fake is.

Ik heb er een tijd geleden een TW-steel gekocht,
natuurlijk met garantiebewijs.
Zelf ophalen, kun je nog eerst controleren.(wijze
les)

Roel, welkom.

Dit horloge is bijna even zeldzaam als sneeuwpoppen in de Sahara. Dit lijkt niet te mooi, maar is te mooi :wink:

Ik heb hem al gemeld bij Marktplaats, als iedereen dat doet is er weer 1 af.

Lol, gelimiteerd tot 10 stuks en dan maar 250,00.

en maar liefst waterdicht tot 30m!!!

Maar jongens, het blijft vechten tegen de bierkaai. Een overvloed van rotzooi dat aangeboden zal blijven worden. Meld deze bij MP, er komen er twee voor terug.

Het verdienmodel van MP (en moeder Ebay) bestaat voor een groot deel uit het verkopen van fakes. Dweilen met de kraan open.

Ind. Zo mogen er nog wel een hoop van mp af zeg…Ik erger me er ook dood aan.

mp doet gewoon mee aan de handel van FAKES>>>

Ik vind dat er nog wel een klein verschil is tussen twee categorieen.

1. het al dan niet beroepsmatig, maar openlijk handelen in neppers. Is strafbaar, inbreuk op het merkenrecht etc.
  2. Het aanbieden van neppers als zijnde echt. Dit is poging tot oplichting, maar moeilijk te bewijzen. Er er moeten eerst slachtoffers gemaakt zijn, wil de politie iets doen.

Ik heb naar aanleiding van de laatste soort een keer met 0900-8844 gesproken.
De handel in neppers wordt min of meer gedoogd. Alleen de invoer/smokkel wordt aangepakt en eventueel vervolgd.
Van de tweede soort werd mij op het hart gedrukt dit wel te melden.
Niet dat dit soort zaakjes ooit bij het OM terecht komt, maar het schijnt dat de aanbieder wel wordt getraceerd. Indien een bekende van de politie zou dit hooguit leiden tot een “goed gesprek”.
Afsluitende opmerking was bovendien dat de politie gebrek aan mankracht heeft voor dit soort zaken.

Het zal ongetwijfeld de kwaliteit van de ‘real deal’ bij lange na niet halen, maar ze weten ze wel strak te maken die Chinezen.

Overal op de wereld worden die nepdingen openlijk verkocht. Je hebt 100en sites waar ze die dingen verkopen. Die moeten worden aangepakt evenals websites als mp die helpen aan de verspreiding ervan. Het is moeilijk te straffen omdat veel mensen die dingen dragen en er blijkbaar niet tegen zijn.

Ik moet toch wel zeggen dat hij er erg mooi uitziet.

Ik stoor mij er ook aan,maar klik snel lekker verder want het is letterlijk dweilen met de kraan open.

Zeg maar een soort gezwel wat niet aan te pakken is.
Spijtig dat het er is. Maar vergeet 1 ding niet de mensen zelf houden dit is stand, zolang er mensen zijn die dit kopen zal er niets tegen te doen zijn.

Als iedereen dit boycot dat is het zo over met deze handel maar dat is een helaas onmogelijke gedachte…