Hindenberg aanbiedingen

Via aanbiedingssite Watch2Day worden vandaag acht modellen Hindenberg Air Professional Horloges aangeboden, van EUR 1450 voor slechts EUR 249.

Kan dit echt zijn?

Ja, dat kan echt zijn. Alleen zijn de originele prijzen vaak nergens op gebaseerd, en de aanbieding stelt over het algemeen dus minder voor dan gesuggereerd. Ze proberen dus te doen alsof het een super aanbieding is, door de adviesprijs heel hoog te maken.

Oke bedankt. Een Google search geeft echter overal dit soort ‘originele’ prijzen aan bij elke site die deze horloges verkoopt. Is dit dan de moeite om over na te denken? Vind persoonlijk de Stahl Schwarz Leder en de Stahl Silber Leder erg mooi.

Dat komt omdat deze ‘fabrikant’ die originele prijzen op geeft. Als je echter op ebay.com gaat zoeken op ‘open heart watch’ of iets in die richting, zie je een hoop vergelijkbare horloges in dezelfde prijsrichting. Ik bedoel dus meer te zeggen dat dit soort horloges absoluut niet de opgegeven prijs waard zijn. Of ze de ‘aanbiedingsprijs’ waard zijn moet je zelf bepalen.

Het kunnen best leuke horloges zijn, en als jij er 250,- voor over hebt moet je dat zelf weten. Ik zou echter voor dat geld liever een leuke Seiko ofso kopen.

Ik biedt vandaag mijn Chrysler Voyager aan van 150.000 voor 10.000.

1 like

Ik ben totaal niet bekend in de horloge wereld. Voelt best als oplichterij eigenlijk.

Dank.

Je ziet het ook wel eens met die messensets in een koffertje, of accuboormachines

Te koop voor 199,95, en “toevallig” blijkt er Ă©Ă©n website te zijn van de “fabrikant” waar het item “toevallig” op de voorpagina staat met een “adviesprijs” van 1499,99 of zo.

Bij een merk als “Hindenburg” denk ik gelijk aan een chinees horloge met een leuk Duits klinkende naam erop. Er is vast ook wel een “Bismarck” of eh
 “Matterhorn” of zo te vinden :slight_smile:

Zo dat is een mooie aanbieding die chrysler


Kom maar halen voor dat geld :wink:

Haha leuk om zo aan mijn eerste post op dit forum herinnerd te worden!

Zit een citizin automaat in, is Japans. Of een miyota.

Miyota is van Citizen


Klopt, maar geen idee van wie citizin is. Snap niet wat Horloge111 denkt bij te dragen met dit soorts posts :rage: