Hipster klokkies

Geen idee of het HF een specifiek Hipsterhonk is
maar wat is volgens jullie het ultieme hipster horloge.

even als voorzetje :smiley:

al een paar keer gelezen dat de Casio re-issues hipster juwelen zijn maar persoonlijk lijkt me dat een beetje te gewoontjes voor
een rechtgeaarde horloge hipster.

De ultieme hipster klokken!

7 likes

Wat is een hipster? Uit het artikel in Fashionbeans wordt me dat niet duidelijk, het artikel gaat alle kanten op, maar nergens heen :neutral_face:

Kerels met een knotje en een bermuda ruitjesbroek
die iets met computers of biologische producten doen
en zich verplaatsen met een bakfiets.

6 likes

Das toch zo,n trend wat overgewaaid is uit die hippiewijken in Berlijn?

De hipsters die ik ken zijn van de Casio en de Nixon.

1 like

Geen horloge. Of een niet waterdichte casio.

echt waar:

Grappig hoe Rolex en Hyundai volgens het artikel toch overeenkomsten blijken te hebben. :wink:
En goed te lezen dat Seiko op nr. 1 staat van de hipsterlijst. :grinning: Een lijst die behalve Junghans en Seiko helaas verder voor de WIS geen interessante merken bevat. Nou ja, ik heb al 'n horlogekist vol met Seiko’s. Nu dan nog maar 'n Junghans erbij en dan tel ik helemaal mee in de hipster scene! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

He ik heb zo’n klokkie in t zwart, puur omdat ik t niet erg vind als ie oplost als ie onder de hydraulische vloeistof komt te zitten (voor 20eu)

HIPSTER! Nee, maar t valt me gewoon op dat ik die klokjes veel zie bij starbucks en apple stores…

1 like

11 likes

8 likes

Een oude 911 hoort er ook bij blijkbaar.

1 like

De enigen die daar met goed fatsoen nog mee wegkomen zijn volgens mij vader abraham en sinterklaas.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

4 likes

:smile:

Dat is Magnus Walker, bekend om zijn vintage Porsche verzameling en "Urban Outlaw"
aanpak van restauraties.

2 likes

Magnus is wel een baas, trouwens… weinig hipster als je het mij vraagt :grin:

1 like

Ik heb beide merken, maar voel me bepaald geen hipster dus :relieved:.