Hipster klokkies

Naja, dat is ook de zaak nogal overdrijven natuurlijk ;), zo erg is dat filmpje echt niet, je hoeft je ook niet aan te stellen ;).

Je ziet niks schokkends op het filmpje, niks nsfw en geen gore. Niks aan de hand dus. Niet leuk voor het vrouwtje natuurlijk, moet flink pijn doen.

Ik verwacht en accepteer op dit forum geen filmpjes waar mensen zich bedoeld
of onbedoeld van kant maken.

Je kan het ook overdrijven of niet?

Het is geen betonnen of ijzeren kogel maar een meloen die uit elkaar spat. Desalniettemin pijnlijk o.k.

Maar schokkend en ontoelaatbaarā€¦

2 likes

Oh, meloen :joy:
Maar nog steeds schokkend.

1 like

Ze legt het loodje niet hoor ;), pijnlijke kop, dat wel.

Ik had ook niet door dat t n uit elkaar spottende meloen Was. Ik dacht dat ze ā€˜alleenā€™ een tik vd band kreeg. Maar oei, dr tandarts zal ook wel goeie zaken doenā€¦

Maar jij dacht zeker dat n kanonskogel Was ofzo :frowning:

Vooral doordat ze em telkens weer op dā€™r snuit krijgt, en weer, en nog een keer, en nog es, enā€¦ :wink:

Het hele verhaalā€¦Ik hoop dat je een beetje gerustgesteld bent en niet al te hard geschrokken bent van het op het eerste gezicht gruwelijke incident .

Vanaf 40 seconden


:innocent: :sweat_smile:

2 likes

Ik zit splitscreen te werken dus de meloenen had ik in eerste instantie niet gezien.
Dat er letsel is lijkt me duidelijk.
Of dit filmpje op het randje is of er net overheen laat ik aan de forum mods over.

Grt.

Geen letsel zelfsā€¦check filmpje

1 like

OK prima de luxe.
Maar het ziet er in de voorgaande ā€˜loopā€™ versie nasty uit.
Is dit nodig in een topic met de titel ā€˜Hipster klokkiesā€™ ?
Voor dit soort humor zijn andere forums.
Ik zal geen links plaatsen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Grt.

1 like

LOLā€¦ dā€™r blonde vriendin ook. Bekijk het van de zonnige kant ā€œitā€™s like a scopeā€ā€¦ :joy:

Ahhh, gelukkig kunnen ze dā€™r zelf om lachen. Wij nu ook.

Dat absoluut en moest ook 2x kijken,maar ik denk ook dat @H_J_R_ ook wel weet hoever hij kan gaan met filmpjes en dat ging hij hiermee duidelijk nietā€¦en dus ook geen punt van discussie vind ik (het is juist deze discussie die dit topic de nek omdraait)

Oh neeā€¦ ik heb een Nixon!

Hipster?

Vintage natuurlijk!!

Lets get on with the shit :smile:

Grt.

Er is maar 1 hipster die hipper is dan zijn eigen hippe schaduw.

3 likes

Maar, zo ver ik weet geen klokkie.

Grt.

Nee, maar dat armbandje wel!

Die was al hipster voordat ze bestonden, James rocks.

1 like

Hipster klokjes weet ik niet zo gauw. Ik ken wel forumleden met een hipster kapsel @Logie