Hallo met deze warme dagen vind ik mijn old chronomat op leer niet echt fris dragen.
Nare zweetgeurtjes enz .
En wil de rouleaux band er even voor verwisselen voor een nieuwe leren band weer eens wat anders een andere look .
Nu zag ik de hirsch james performance horlogeband leer met een rubberen onderkant.
Lijkt mij een perfecte band toch de looks van leer ,en het comfort van een rubberen band met deze zweetdagen.
Wel las ik dat ze dikker zijn en wat stugger dragen ,en aangezien mijn chronomat 39mm is .
Heeft iemand hier ervaring mee ?.
Ik hoor het graag voor ik hem bestel.
Hoogwaardige vervanger maar het duurt even voordat die echt comfortabel is want hij blijft best lang stug
Ik heb de rubber rouleaux band van Breitling gehad, die beviel prima. Die Hirsch dingen zijn erg stug, zoals de meeste banden van hen.
Tijd lang Hirsch performance gedragen, zowel op een SKX als op een Archimede Pilot 39. Het doet wat er op de doos staat, het zijn prima banden .
Wegens de dikte vond ik ze alleen cool staan bij wat sportievere dikkere horloges, en omdat ik alleen nog maar kleinere, dunnere dressy horloges koop heb ik geen Hirsch Performance meer.
Dat is een smaakzaak. Kwaliteit is prima.
Hier veel Hirsch performance James en Arne gedragen/draag ze nog.
Die ‘Arne’ is niet dik hoor. Vindt die lekker soepel en dun.
Prima bandjes. Vooral de ventilatie is top en maakt ze heel comfortabel
.Net gekeken de Arne vind ik niet mooi in het zwart ,wisselende reacties tot nu toe,kan de stugheid niet bepalen zo,maar denk dat mij dat in de verloop zou gaan irriteren,en mijn chronomat is ook maar 39mm dus weet niet of dat met een dikke band wel mooi is.