Nadat in een ander topic door het merendeel van de repondenten mijn idee om mijn Nettuno-duiker te voorzien van een andere bezelinsert ruimschoots werd afgeschoten, met als zwaarwegend argument dat juist met zwart het horloge zo mooi in balans hield en rustig was, wilde ik toch wat anders.
Ik heb de gok genomen bij de dames in Oranienburg een Hirsch Mobile uit de Leonardo-collectie te bestellen.
Vandaag was 'ie er, het monteren is een fluitje van een cent en ik ben uiterst aangenaam verrast.
Sterker nog: ik vind het heel mooi.
Kost wat, maar dan hebbie ook wat.
Hier een foto, niet een van mijn beste, maar het gaat dus om de band.
Mooie keuze (tu), maarre, hoe kan het dat de
bandaanzet zo mooi met de kast meeloopt? En wat is
de site van de “dames”?
groet,
Stef
Vraag 2:
De “dames uit Oranienburg” zijn de eigenaren van de webwinkel “Uhrenbandversand.de” (duits- en engestalig).
Vraag 1:
Dat aansluiten van de band is nou net de truc van de Leonardo-serie van Hirsch: die kan je, binnen grenzen uiteraard, laten aansluiten op de bolling van je kast.
“Rundanstoß” noemen ze dat daar op die site.
Hij lijkt niet helemaal mooi te zitten, met name op de onderste foto aan de 12 kant te zien.
Kijk eens of je de plastic inzet wat kan draaien of de punshpin in het andere gat kan stoppen, misschien dat ie dan beter valt.
En misschien ligt het gewoon aan de foto.
Hij lijkt niet helemaal mooi te zitten, met name op de onderste foto aan de 12 kant te zien. Kijk eens of je de plastic inzet wat kan draaien of de punshpin in het andere gat kan stoppen, misschien dat ie dan beter valt. En misschien ligt het gewoon aan de foto.
Klopt, je hebt gelijk: aan de twaalfkant moet het “over”.
Is niet heel moeilijk maar vergt wat meer geduld dan een huistuinenkeukenbandje.
En dat had ik gistermiddag even niet.