Hirsch Performance; ervaringen gevraagd.

Vind deze band wel mooi, prijs is wel stevig.
Wat zijn jullie ervaringen? Comfortabel? Blijven ze mooi?
Kom maar op met jullie reviews!

https://www.horlogebanden.com/Hirsch-Tiger-Performance-Collection-Zwart-Leer-Zwart-Rubber-300m-WR/?classid=

1 like

Zeer fijne comfortable band…het bedrag zeker waard. :ok_hand:

ik heb hier een ongebruikte / nieuwe zwarte George liggen (de aligator print ipv geperforeerd) van 22mm lugwidth. Als je interesse hebt …

1 like

Band s toch niet zo fijn?

toen ik na een lange horloge stilte een eerste nieuwe serieuze klok (althans IMHO) kocht ben ik gelijk gaan shoppen voor een serie banden. Rally, Waterdicht, Nato etc.
Vervolgens kwamen er horloges bij die de functie van die banden overnamen (chrono, duiker, etc). Dus ik heb die Hirsch simpelweg nooit gebruikt. Waar ik van plan was een zwemvaste mooie leren band te hebben voor mijn ‘enige’ horloge, ging ik gewoon met een stalen duiker zwemmen. Gewoon overbodig gekocht en nooit gebruikt dus.

Ik vind ze top.
Erg comfortabel en je kunt hem altijd dragen, warm of koud weer en onder water of gewoon eh boven water

OK, duidelijk. Maar ik ga iig voor 20mm…

ok, dat houdt het sowieso op :slight_smile:

Heb eerder een blauwe George gehad, die ik wel korte tijd gedragen heb, maar kwijtgeraakt toen ik het bandje ergens los mee naar toe nam. Ik kan ze zeker wel aanbevelen.

1 like

Top banden! Goed draagcomfort en erg goede afwerking. De centjes meer dan waard.

Ik heb goede ervaringen met deze toko: https://www.uhrenarmband-versand.de/Uhrenbandversand-s3333h1160-Uhrenarmband-20mm-Pe.html

2 likes

Geen klagen van, hij is zijn geld wel waard.

2 likes

Ik heb op 2 horloges een performance band zitten.
Comfortabel en ze blijven mooi.
Wel vouwsluitingen erop gezet om de dunne leren toplaag kreukvrij te houden en niet te beschadigen.

1 like

Top banden. Ik ben nu aan m’n derde toe omdat ik twee horloges met band verkocht had. Geven geen krimp, gaan lang mee, zijn comfortabel en mooi.

:+1::+1::+1:

1 like

Hele fijne band! Ik heb er in het verleden via het forum een op de kop kunnen tikken voor mijn Navitimer. Als onderdeel van een ruil van het horloge met @cash is de band meegegaan. Als ik mij goed herinner heeft Jacob in de (korte :wink:) periode dat hij het horloge heeft gehad niet de wens gehad (of moeite genomen… :thinking:) om de band te wisselen.

Mijn ervaring; de kwaliteit van de band is erg goed, mooie afwerking (en dat blijft ook zo) en het voornaamste… een hoog draagcomfort ! Zeker voor dagelijks gebruik erg geschikt in tegenstelling tot een normale lederen band die ik persoonlijk na een dag dragen voor het behoud een dag rust gun.

Aanrader dus! :+1:

Hieronder ‘mijn’ zwarte Hirsch Performance (type James dacht ik…):


5 likes

Idd een topband, heb 'm gekocht voor mijn Seiko Shrouded monster en zit heerlijk.
Kost wat maar dan heb je ook wat!:wink:

Mijn vorige saab was voorzien van een hirsch performance tuning. Super fijne afstelling en met een stage 1 pakket toch bijna 25 pk en 80nm meer.
image
Oh wacht zit op HF,
On topic: mooie banden naar geen ervaring mee.

2 likes

Yep! Top band van Hirsch! Erg comfortabel :+1:

5 likes

Het zijn hele goede bandjes, ik heb er meerdere. Geld zeker waard.
Zeer comfortabel, mooi en goede kwaliteit :+1:

Prijstip

Ook hier uitstekende ervaringen. Meerdere in bezit (gehad).

Ik heb overigens nog een nagenoeg nieuwe donkerblauwe Hirsch George in het blauwe deel staan… Sorry voor de sluikreclame…:wink:

1 like

Zelf niet in bezit gehad maar ken meerdere mensen met een hele verzameling die er ontzettend tevreden over zijn :+1:

Prima banden! Ik heb er meerdere, dragen heel fijn!
En inderdaad, BOB (waccex.de) is een goed adres.