His Majexty's secret service

Leuk zeg, wat interessant om te lezen. Bedankt voor het mooie verslag, erg vermakelijk geschreven. :nerd_face:

1 like

He Clim, nogmaals dank voor je lef om je aan dit projectje te wagen.
Komend weekend ga ik his Majexty naar mijn pa brengen en is hij weer thuis. Wordt vervolgd :+1:t2:

5 likes

Heel gaaf om te lezen en zien. Bedankt voor het delen.

1 like

Wat een vakwerk! Diepe buiging!

1 like

Ik lag toch wakker (het is drie uur in de nacht) van de naweeën (kriebelhoest) van de griep (geen COVID), dus heb ik het prachtige verslag over het herstel van de Majex gelezen. Prachtig werk, je mag je nu hofmaker noemen. Heb je de tijd dat je er mee bezig was nog opgenomen? Mijn complimenten voor dit vakmanschap!

1 like

Diep respect voor dit vakmanschap, zowel in horlogereparatie als in verhalenvertellerij!

1 like

Dank jullie voor de complimenten.

4 likes

:rofl::rofl: ja, vergeten op te schrijven. Niet TLDR genoeg.

Leg een stukje flexibel plastic op de wijzerplaat (ook over de wijzers) En heel voorzichtig met een wijzerafnemer onder de wijzer komen.
Ik heb de afnemer wat moeren bijvijlen.

1 like

Ik ben echt heel benieuwd naar zijn reactie.

Beterschap Hans, en de tijd bijgehouden heb ik niet.
Voor mij is het puur de hobby

1 like

Leuk verslag Clim :+1:
Een tip voor volgorde demontage, na de rotor en/of automaat begin met de wijzerplaat zijde. Monteren vice versa.

3 likes

Heel gaaf, leuk verslag om te lezen Clim!

1 like

:rofl:

1 like

Mooi verhaal, Clim! Leuk om te lezen en te zien, ook al begrijp ik de helft niet. :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Heel knap gedaan Clim.
Ook visueel weer een keurig horloge. Echt een beauty.

1 like

Mooi horloge, mooi verhaal en geweldig dat je met het betere handwerk (je blijft @Climholland :wink:) de boel weer aan de gang krijgt.
Niet alleen schoonmaken en onderdelen vervangen maar schuren, passen, vijlen, schuren, passen… En met dit resultaat :+1:

1 like

Heerlijk verhaal Clim; dank voor het delen, ik heb er van genoten :smiley:
Mooi hoe je die datum weer werkend hebt gekregen; dat is lekker puzzelwerk. Uitvogelen waarom het niet werkt en hoe het wel zou moeten werken :+1:

1 like

prachtig topic / verslag :ok_hand:
ook hier heb ik genoten,
een goede vertelling van het hele proces,
prachtig gebracht met uitstekend foto materiaal,
het is weer eentje uit de duizend :grinning:

1 like

Prachtig om te zien wat je allemaal gedaan hebt en het verbluffende eindresultaat als ultieme kroning

1 like

Mooi gedaan en super resultaat.

1 like