Dat is de standaard volgorde, je begint montage toch ook niet met je datum opbouw
Bijv. een voordeel is dat je centrumrad nog stevig vast zit als je de minuutpijp eraf haalt.
Bij sommige uurwerken kun je het raderwerk ook niet geheel demonteren voordat je de voorkant gedemonteerd hebt.
Wat een kundig staaltje vakwerk. Chapeau!
Dank!!
Doet me denken aan n opmerking in n andere post. Dat sommige monteurs blij zijn de digitale auto’s niet hebben meegemaakt, waar je de hele dag met n apparaat foutcodes afleest en onderdelen vervangt ipv repareert…
Juwelier v nu zou er n nieuw uurwerkje in proppen. Of nog eerder suggeren t klokje weg te donderen en bij hem n nieuwe te halen.
Petje af voor je kunde en geduld…
Alleen al voor de “wakuwaku-maar-mee-hoi” een
Jij krijgt een aapje van mij:
Nou clim, de reactie van mijn vader was geweldig, priceless werkelijk waar. In tranen, ik maak geen grap. Clim je moest eens weten wat je allemaal losmaakt in hem. Ik kan je, namens mijn vader, niet genoeg bedanken. Ik ga overigens wel een poging doen .
Erg knap werk weer en ik vind het buitengewoon knap hoe je mensen inclusief ik kunt boeien met zulke lappen tekst Buiten dat leer ik hier ook nog veel van. Ga zo door!
Er was eens van Majex een klokje,
Dat ging na een tijd van zijn stokje
De datum kapot,
De wijzers verrot
Dus toen lag het stil in een hokje
De eigenaar was niet gelukkig
Het klokje dat was hem te stukkig
Climholland staat op
Hij maakt hem weer top
Nu is de klok niet meer zo nukkig
Zoiets?
Top werk @Climholland. Leuk om dit verslag te lezen
Ahh en nu begrijp ik je verhaal @Mas, dit is het horloge waar je het over had dus🤙?
Leuk dat hij weer in ere is hersteld
Kaas word hopelijk voor altijd van dit forum afgegooid
Ik zie geen enkele reden om dat niet te doen.
Niet dat ik graag mensen aan het huilen maak, maar dit vind ik wel een reactie die mij iets doet (in de positieve zin van het woord).
Heel fijn.
Maar dan ben ik zo lang met die datum aan de slag geweest, en dan staat ze niet goed.
Of is ze weer kapot en heb ik hem niet goed gemaakt, dat kan ook.
Dank je wel!
Wauw, gewoon wauw. 2 Climericks.ik ben vereerd.
Dank je wel.
Kaas en horloges, daar doe ik meestal wat dasty op en dan in de ultrasoonreiniger dan verdwijnt de kaas als sneeuw voor de zon.
Geweldig verhaal Clim, wat een super mooie bezigheid.
Dank je wel!