In het bezit van een Hitori Somei Yoshino Niwa
Bij deze dus een Hitori Only topic
Ik ben benieuwd of er meer Hitori eigenaren op het HF zijn!
Eigen📸
In het bezit van een Hitori Somei Yoshino Niwa
Bij deze dus een Hitori Only topic
Ik ben benieuwd of er meer Hitori eigenaren op het HF zijn!
Eigen📸
Ho! Dit is echt een mooi horloge. Dat ie ergens op lijkt, oké. Maar dan nog is het een pracht van een klok!
Ik laat me niet zo vaak uit over hommage. Als iemand, die erg veel respect heeft voor Grand Seiko is dit echt tenenkrommend slecht en pijnlijk. Sorry
Ik denk dat je, als je dit soort horloges koopt, helemaal geen respect voor Grand Seiko hebt. Dan denk je dat je respect voor Grand Seiko hebt.
Kintaro Hattori draait zich om in z’n graf van dit soort prullen
Top horloge, denk niet dat er veel op HF rond zwerven
Veel draagplezier gewenst
Toch mooi om te zien hoe iedereen op zijn eigen manier geniet van dit merk.
Echt mooi! Maakt niet uit of het op een ander merk lijkt. Dat merk lijkt dan toch op zijn beurt weer op iets anders.
Volgens mij maakt dat wel uit. Daarom heeft hij hem gekocht.
Nee, dit is duidelijk een Grand Seiko kopie. Zoals veel anderen duidelijk Rolex kopiëren zijn. Of wilde je suggereren dat Rolex de Submariner en de Datjejust afgekeken heeft?
Hommages aan een Casio Marlin lijken inderdaad een stuk minder populair dan Rolex of andere hoger segment horloges.
Maar dat kan ook toeval zijn…
Dankjewel, die vernoeden heb ik ook…
“人生において 最も大切な時 それはいつでも いまです.”
Dit vertaalt zich naar
“De belangrijkste tijd in het leven is altijd het heden.”
Genieten😉
nu moet ik eerlijk bekennen dat ik totaal geen verstand van de modellen heb van GS
maar vind dit er gewoon leuk uitzien.
Kijk ook niet wat dit horloge kost of waar het vandaan komt ( Ali ofzo) en had nog nooit van dit merk gehoord.
Oeiiiiiiiiii die is gaaf zeg
Japanse kersenbloesem ?
Nou ben dus niet de enige op HF😃
Inderdaad, erg leuk horloge en een fractie van de prijs van een GS, nu is de kwaliteit natuurlijk niet zo als dat van een GS maar het is ook zeker geen kermis horloge.
Nee. Althans, niet de 62GS kasten. Maar zelfs een wat generieke Grand Seiko is heel erg duidelijk een Grand Seiko.
Hmmm, zie ik toch anders. Horloges lijken toch veel op elkaar, met een variatie hier, een variatie daar…
Geef mij maar een kurono of een grand seiko. Ik heb ooit uit nieuwsgierigheid eens naar dit merk gekeken en het blijkt zelfs niet japans te zijn.