HJE86 stelt zich voor

Na een tijdje al af en toe op het forum gekeken te hebben mij toch maar aangemeld om ook eens een keer wat te kunnen posten. :smiley:

Mijn naam is Hans en ik ben woonachtig in de Achterhoek. Al sinds de basisschool geïnteresseerd in horloges en af en toe eens eat gekocht waaronder een Seiko 5. De laatste jaren echter meer een Garmin Fenix 5 gedragen waar ik nu wel een beetje op uitgekeken ben waardoor ik steeds vaker weer mijn Seiko of een van mijn andere kwarts horloges draag.

De laatste tijd het forum aan het afstruimen om meer te weten te komen over wat er voor moois te koop is en vooral wat wat prijs kwaliteit betreft het meest handig om te kopen is.

Groeten,
Hans

46 likes

Welkom Hans!:+1:

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Allereerst welkom Hans,

Als 2e, je kunt nu nog terug. Sluit je account af en leef een normaal leven, zonder horloge virus.

Hahaha, grapje natuurlijk!

Ik wens je heel veel lees en leerplezier. Er is zoveel moois qua prijs/kwaliteit verhoudingen!

3 likes

Welkom!

1 like

Welkom op HF Hans. We denken graag mee over je nieuwe aanschaf en doen graag (dure) suggesties :grin:

1 like

Welkom bij de club Hans.

1 like

Welkom en heel veel plezier!

1 like

Welkom :partying_face: kijk uit voor het virus :sweat_smile:

1 like

Welkom en voor info zit je hier goed :blush::+1:

1 like

Welkom op dit gezellige forum :grin:

1 like

Welkom vanuit het zuiden van het land.

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom bij je nieuwe verslaving.

1 like

Welkom Hans!

1 like

Welkom bij de club Hans.

1 like

Welkom :+1:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom Hans !

1 like

Veel plezier op HF Hans :wink:

1 like