Hmm...en toch maar

een ander bandje opgezet ! :wink:

Het originele bandje was een zwart glanzend lederen bandje.
Ik vond de combinatie zwart met goud nogal “hard”.
Daarom gekozen voor een alternatief.
Is het (td) of (tu) volgens jullie ?

VOOR:

NA:

Ik moet zeggen dat dit inderdaad een heel stuk beter.

gr Pieter

Bruin is véééél mooier!

Groeten,

Martin

(tu)

toch maar bruin


groet,
Arno.

Ik moet zeggen dat bruin een mooiere combi vind. Maar ik vind het nog steeds geen mooi horloge op te zien.

Een mooi stukje techniek, dat wel!

Groeten,

Stefan

Met de bruine band is het Ă©Ă©n geheel.

Met de donkere (blauw / zwart) is het een horloge, en een bandje.

Verder vind ik het een leuk horloge om te zien, maar je kunt bijna niet zien hoe laat het is.
Of je moet een keer een wristshot plaatsen.

Veel plezier ermee

Ik heb het in de eerste plaats gekocht om naar de tandwieltjes te turen :smiley:

Het uur kan je er op aflezen, maar het is altijd een beetje schatten, zo tot op 2 minuten nauwkeurig. Maar dat stoort me niet. Een Meistersinger 1Z koop je ook niet om naukeurig de tijd af te lezen. Dat zijn horloges om te onthaasten. :wink:

Verder vind ik een skeleton, hoe “mooi” en uitgewerkt hij ook is, voor mij geen +2K waard. Vandaar deze oosterse vriend. :wink: En voor zijn prijs ben ik er best tevreden mee.

Ik vind die radertjes ook te gek hoor. En als horlogegek moet deze eigenlijk verplicht in de verzameling.

Ik opteer ook voor de bruine band, maar dat zal je niet verbazen. :wink:

Duidelijk veel mooier op dit horloge!

Tja Ajan, het spijt me, maar jij wordt ook niet mooier met je mooiste horloge om.
Maar dat was ook niet de vraag van de TS, hij wilde gewoon weten welk bandje de lezers het mooiste vinden.

Ik was tot twee maanden geleden helemaal geen liefhebber van deze of gedeeltelijk doorzichtige horloges, tot ik er en omhad.

Best mooi hoor, vooral die mooie blauwe schroeven en onderdelen.

Dit is voor mij ook te, maar ieder voor zich.

De bruine vind ik een stuk beter(tu)

Beiden gaan, blauw is meer dresswatch en gaat mee met de blauwe wijzers, maar bruin gaat ook.
Reglmatig eens afwisselen.

Hallo Marc,
Ziet er zo prachtig uit, je houdt ervan of je houdt niet ervan,that’s the question.
heeft toch wel stijl net zo als de Meistersinger,ik draag hem af en toe en ben nog altijd zeer tevreden.

bruin vindt ik mooier maar een skeleton watch is voor mij helemaal niets ik kan het niet waarderen maar ieder zijn eigen smaak gr hans

jackwillen Schreef:

Hallo Marc,
Ziet er zo prachtig uit, je houdt ervan of je
houdt niet ervan,that’s the question.
heeft toch wel stijl net zo als de
Meistersinger,ik draag hem af en toe en ben nog
altijd zeer tevreden.

Hi Jack,

Je moet me zo niet plagen ! :wink:
Ik heb nog maar weinig klokjes verkocht, maar van die MS heb ik wél veel spijt

Tja, je draagt hem niet elke dag, maar net zoals een skeleton is het toch iets dat je als echte “getikte” in je collectie moet hebben.
Maar ja, ik zou ook nog een Blackbird willen, één Navitimer, een Chrono Avenger en ook nog eens een Colt Quartz. ( voorlopig hé :smiley: )