ryan Schreef:
Ik flipper in partners. Dat is veel makkelijker en
scheelt veel gedoe
Pics?
scheelt veel gedoe
Pics?
scheelt veel gedoe
Maar of het goedkoper isâŠ
Menno
ryan Schreef:
Ik flipper in partners. Dat is veel makkelijker
en
scheelt veel gedoePics?
:D:D
Ik verdien mijn eigen geld en betaal altijd zonder problemen mijn bijdrage in de vaste lasten en gezamenlijke âvrijetijdszakenâ. Zolang ik er verder niks voor ons tweeĂ«n om laat, bepaal ik lekker zelf wel wat ik met mijn geld doe!
Ik verdien mijn eigen geld en betaal altijd zonder
problemen mijn bijdrage in de vaste lasten en
gezamenlijke âvrijetijdszakenâ. Zolang ik er
verder niks voor ons tweeën om laat, bepaal ik
lekker zelf wel wat ik met mijn geld doe!
Wacht maar afâŠ
Veekeren Schreef:
Ik verdien mijn eigen geld en betaal altijd
zonder
lekker zelf wel wat ik met mijn geld doe!Wacht maar afâŠ
Haha, you know it, man!
Die van mij vindt het allemaal prima. Ze heeft recent mijn Vostok Europe gekregen omdat haar Fossil (ja, helaas ) ineens een losse secondenwijzer had.
Eerst vond ze dat ik veel bandjes had, zelf is ze me nu onderhand aan het inhalenâŠen ze wil wel dat ik een leuk horlogekistje voor haar zoek voor 6 horloges, wel met laatje voor de bandjes. Dat laatste is lastig, want ik zoek ook al een doosje voor 10 klokjes met laatje voor mezelf, betaalbaar. So far, no avail.
Ze vindt de duikersbezels niet mooi, dus mijn Damasko en Obris vallen wel in de smaak. Natoâs vindt ze ook leuk bij me staan, de Toshi custom leren strap ook. Kortom: heb niets te klagen, ze doet gewoon een beetje mee zeg maar
Mag ook een nieuw klokje voor haar uitzoekenâŠdus we zitten vaak gezamenlijk klokjes te bekijken en dan komt het prachtige commentaar in de vorm van : âJa die is gewoon niet zo leukâ.
Veekeren Schreef:
zonder
lekker zelf wel wat ik met mijn geld doe!Wacht maar afâŠ
Dat zal allemaal ongetwijfeld veranderen met kinderen. En terecht. Maar dan nog, ik hoop ook dan nog wel een individu te blijven⊠Ik wil er niks mee suggereren dus voel je niet meteen aangesproken, maar van die meningsloze samensmeltingen zijn niet mn ding
hcptdg Schreef:
Veekeren Schreef:
zonder
verder niks voor ons tweeën om laat, bepaal
iklekker zelf wel wat ik met mijn geld doe!
Wacht maar afâŠ
Dat zal allemaal ongetwijfeld veranderen met
kinderen. En terecht. Maar dan nog, ik hoop ook
dan nog wel een individu te blijven⊠Ik wil er
niks mee suggereren dus voel je niet meteen
aangesproken, maar van die meningsloze
samensmeltingen zijn niet mn ding
Mijn ervaring is ook zo, daarnaast staat het niet vast dat er ook kinderen kunnen komen(zoals in ons geval, iedereen gaat er vaak vanzelfsprekend vanuit dat ze vruchtbaar zijn, maar zo is het niet) Maar je hebt gelijk, jullie bent 2 mensen die samen leven, allebij moet je je eigen dingen hebben en elkaar dingen gunnen, anders lijkt het net of je gevangen zin in een relatie, tuurlijk heb je ook verplichtingen naar elkaar toe, maar daarnaast moet je ook vrij zijn.
Zo leven wij dus ook, eigen dingen houden, en als ik zeg: mMrgen ga ik vissen/motorrijden/een horloge kopen, of me vrouw zegt ik ga shoppen/naar de sauna/of naar een voetbalwedstrijd oid, dan is dat gewoon ok geen discussie mogelijk, je vind dat leuk om morgen te doen dan ga je dat lekker doen, tot vanavond
mijn vriendin snapt er ook niets van dat je zoveel geld aan een horloge kan uitgeven (je kan ook gewoon op je mobiel de tijd zien:D), zelf draagt ze een oozoo ( in verschillende kleuren, om bij dr kleren te matchen), maar als ik graag wil kopen dan gunt ze me het ook wel weer:)
ryan Schreef:
Ik flipper in partners. Dat is veel makkelijker
en
scheelt veel gedoeMaar of het goedkoper isâŠ
Menno
Leuke hobbyâs mogen wel wat geld kosten. De horlogehobby speelt tot nu toe redelijk quitte.
thieuster Schreef:
ryan Schreef:
Ik flipper in partners. Dat is veel
makkelijker
enscheelt veel gedoe
Menno
Leuke hobbyâs mogen wel wat geld kosten. De
horlogehobby speelt tot nu toe redelijk quitte.
Als je met partnerflipperen ook quitte speelt is er sprake van mensenhandel!
Mijn vriendin heeft inmiddels ook meerdere horloges (een aantal van mij gekregen, sommige had ze al) en ze vind alles prima. Zolang we gewoon normaal kunnen leven is er niks aan de hand. Soms moet ik even pas op de plaats maken en soms kan ik meer uitgeven aan horloges.
Ze snapt alleen al die duikers niet
ryan Schreef:
thieuster Schreef:
ryan Schreef:
Ik flipper in partners. Dat is veel
makkelijker
enscheelt veel gedoe
Menno
Leuke hobbyâs mogen wel wat geld kosten. De
horlogehobby speelt tot nu toe redelijk quitte.Als je met partnerflipperen ook quitte speelt is
er sprake van mensenhandel!
Nee, er is pas sprake van mensenhandel bij winst