Hobby naast horloges?

Was dat maar waar!

Bram

Ik verzamel amerikaanse motorfietsen harley henderson ace pope pierce indian ik heb ze nog niet allemaal
maar kan er wel mee rijden

Ik heb zelf een Ferrari 348 ts, maar dat is nog geen 250 GTO. €17.000.000 voor een auto is mij iets te gek, maar het is wel de meest mooie Ferrari ooit. Er is geen merk met zoveel emotie dan Ferrari!

Bram

Ok heb geen ferrari en ook zeker niet het geld ervoor. Doe mij maar een 250 SWB of een 288 GTO.

In principe schrijf ik met al m’n pennen, incl. de oudste. Schrijf alleen niet zo heel veel (met pen & papier dan). Een van m’n lekkerst schrijvende pennen is een Snorkel van eind jaren 40. Als boter, alleen wat te breed naar m’n smaak. Heb ook een hele mooie EF Targa die super zacht schrijft.

ja ik heb ook een targa xf in mijn collectie, schrijft idd ook goed. De liefde voor vulpennen is bij mij begonnen toen ik van mijn ouders een triumph kreeg.

Daar kan ik me iets bij voorstellen. Hoewel
 wat voor Triumph? Daar zijn er zoveel van geweest


ja ik heb er 3, eentje uit de jaren 70 met een gouden penpunt. en 2 met een stalem penpunt. die ik van mijn ouders heb gekregen is een stalen pen, met een stalen houder, het is een jaren 90 model ( de laatste triumph die gemaakt is)

Allemaal Imperial Triumphs, zo te zien, met de ingelegde punt, niet met de oorspronkelijke Triumph punt zoals die bv. in de 90e j. nog op de Crest is gebruikt? Hoewel, die uit de j.70 zou zo’n “wraparound nib” kunnen hebben.

Doet me er aan denken dat ik nog een ongebruikte Parker Falcon heb liggen. Hmmm, eens kijken welke zo ongeveer leeg is en weer even uit de roulatie kan :wink:

klopt het zijn ook de imperials ( was het vergeten te melden), ze zijn duidelijk anders dan de crest. hahaha het is nu bijna 2 uur en ik loop me rot te zoeken naar die eerste triumph van me, ik had hem uit de map gehaald om mee te schrijven en nu ben ik hem ff kwijt


288 is super!!

Bram

Om even de tijd te vergeten


Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, dat was de bedoeling!!! Familie van van Veen??
Mooie foto en natuurlijke mooie IWC.
rob.

Dank Rob, en nee, geen familie van Jan noch van Wibi


mvg
Norbert

ow wordt er alle hobby’s bedoelt ( :wink: ) naast verzamelen.
Speel ik ook piano, mondharmonica, schilderen, fotografie, sigaren( alleen midden/zuid amerikaanse),cognac (maakt niet veel uit, VS,VSOP,XO vooraal courvosier is mmijn favouriet )en jazz, heel veel jazz


ik ben graag met de metaaldetector in het veld lekker uitwaaien,verder een fijne sigaar of goed glas wiskey

HĂ©, nieuws! http://www.penhero.com/PenGallery/Sheaffer/SheafferValor.htm . Zo te zien heeft de overname door Bic Sheaffer niet helemaal tot een wegwerpplasticpennen bedrijf gedegradeerd!

Mooi!!! de ingelegde penpunt, en een schroefdop, daar ben ik zelf altijd wel een fan van! 300 dollar, is te doen.

bij NS-Delft, alleen ben wel zo’n beetje LID-af momenteel

Yup. Ben benieuwd hoe de sectie zich gaat verhouden t.o.v. die van de Legacy. Die is toch iets te dik om comfortabel te zijn, naar mijn smaak.