Hobby op pauze

Ik heb besloten mijn horlogehobby een tijdje op pauze te zetten. Wil graag een huis gaan kopen en met de prijzen die daarvoor worden gevraagd in de Randstad… zal geld dat ik niet nodig heb toch echt opzij moeten gaan zetten. :frowning:

Ik blijf meedoen hier, maar baal er nu al van dat er weinig tot geen NA’s meer zullen komen. Hopelijk over een paar jaar weer. Bah.

Intussen blijf ik mooi meegluren naar alle aanwinsten die bij anderen op HF binnenkomen. Dat geeft ook plezier!

Gelukkig heb ik een leuk setje om de tijd mee door te komen tot er weer vettere tijden komen. :upside_down_face:

96 likes

Die rechtse is die al alleen niet voldoende als onderpand voor de (halve) hypotheek ?

Succes en sterkte in elk geval.

9 likes

Succes met de huizenjacht!

Even rust ook niet gek toch? Mooi setje om de tojd mee door te komen

3 likes

Ik voel met je mee…maar niet echt eigenlijk want je hebt al genoeg om deze moeilijk periode door te komen :upside_down_face:

2 likes

Tot volgende maand :wink:
Succes👍🏻

5 likes

Haha! Ja, als jullie een NA topic van me zien dan heb ik de handdoek in de ring gegooid. :wink:

4 likes

Soms moet je wat laten voor een groter doel… je hebt in ieder geval wel een heel lekker setje overgehouden!

Dat is zeker een leuk setje! :heart_eyes: Succes met de huizenjacht! :+1:

Bij mij staat de horloge hobby al zo’n 4 jaar op pauze. @Skv Succes! :stuck_out_tongue_winking_eye: :+1:

5 likes

Je kan gewoon doorgaan met de hobby, want ook voor weinig geld zijn fantastische horloges te koop. Probeer eens wat vintage uit.

25 likes

Hoppa, die horloges er ook uit en je hebt je kosten koper er bijna uit

1 like

You never know!!!

O 1; Goed hypotheek shoppen kan je per maand veel aan kosten schelen bij zelfde hoogte te lenen geld.
O 2; Wie weet schiet je in je salaris onverwacht een paar treden omhoog en is er ineens weer meer ruimte.

of of of of of of

Vooral nummertje 1 iets mee doen, kijk verder dan de bekende weg in dit traject.
Zijn veel aanbieders en vele mogelijkheden om de maandlasten toch een beetje te kunnen drukken.

Dan ineens, toch die NA haalbaar voordat je het weet.

Succes met het traject, je gaat er iig wel iets moois voor terug krijgen.
Eigen haard is goud waard!

4 likes

Dat inderdaad! Alsof menigeen hier niet ‘echt’ hun hobby beoefenen met een paar honderd euro of minder.

12 likes

Mijn hobby staat altijd op pauze tussen twee aankopen.

6 likes

Tis al best vet :+1: Succes met sparen!

Succes met de zoektocht.

Ik weet niet wat je doet voor werk.
Maar vrijwel ieder kantoorbaantje zal in de toekomst meer vanuit huis uitgevoerd worden.
Het kan zich lonen om iets buiten het stadse te kijken.

2 likes

Met dat soort horloges is het nog steeds een vette tijd. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Altijd beter…vind ik althans.

1 like

Goed punt. Ben wel met name in mijn eigen stad aan het kijken nu. We zullen zien waar het eindigt :slight_smile:

Yes, de onafhankelijke adviseur is nu zijn aanbod op papier aan het zetten. :wink:

1 like