Hobby

Welkom hier!

Welkom op HF!

Alsnog hartelijk welkom Koldingwatch op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Goed verhaal, lekker kort ook :stuck_out_tongue_winking_eye:

Is er ook een bijzondere aanleiding waarom je besluit nu een topic te openen? Dat is geen kritiek, maar oprechte interesse…

Ben je alleen verzamelaar of ben je ook handig met horloges? Ga je bijvoorbeeld nog proberen de losse kroon te repareren? Of wil je dit uitbesteden aan iemand anders?

Van Zeno tot zero?

:wink:

Welkom

1 like

Dus, aanmelden voor de komende clinic, dan kan je na een paar keer meedoen zelf een afgebroken stift maken en het horloge weer in orde maken.
Kijk maar op de volgende link.
dixi

2 likes

Welkom op dit leuke forum!

leuke collectie zo te zien, kan alleen nog wel wat kleur gebruiken :wink:

1 like

:no_mouth:

Welkom! De Zeno zou ik zeker proberen (laten) maken.

Wil het wel proberen maar ben eerder een liefhebber. En die topic tja, is wel zo eerlijk om mij een keer van mij te laten horen. Ik wil de Zeno graag laten reparen maar heb hem in België gekocht lang geleden en hier heb je geen verkooppunten. Die kroon is dus wel gebroken. :weary:

1 like

Wellicht zit er iemand op het forum, die dit voor jou kan doen. Er zitten nogal wat handige Harries tussen…

Er circuleert ook een kaart (die iemand hier vast nog gaat invoegen) met horlogemakers ‘in de buurt’.

Welkom op dit forum.

Bij deze dan maar:

Er zijn er wel meer in België zover ik weet maar je moet even zoeken of apart topic voor openen.

1 like

Welkom

Welkom bij de club.

Dank heb er een gevonden dichtbij huis mijn dank watchsnob.

2 likes

Welkom en zoals je al hebt gemerkt is er via en op het forum veel voor elkaar te krijgen. Heb jij straks weer een puike Zeno :+1:

1 like

Welkom hier bij HF !

Welkom hier op het forum.
Verdiep je wat verder in hoe mechanische horloges in elkaar zitten en dan leer je al snel hoe je een opwindstift c.q. kroon kunt vervangen of repareren.
De suggestie van @vinwat om een keer bij hem een clinic te volgen ondersteun ik van harte. Zeer leerzaam!
Succes en plezier gewenst met het verder ontwikkelen van je horlogehobby.

637098695551100000

1 like