Hodinkee Casio AE1200 review

:smile:

Haha top thanks, ik ga eens zoeken!

1 like

De AE-1400 serie is overigens ook erg leuk. Beetje stoerder en hetzelfde uurwerk.

1 like

Hee wat een leuk type!
Even googlen…

Zo kan het ook met een 24mm:

(ik heb er geen)

1 like

Met kortingscode WS10 voor 31,50 op je mat. Kon me net bedwingen…Heb te veel.
http://nl.watchshop.com/horloges/casio/heren/ae-1400whd-1avef?utm_source=google-products&utm_medium=organic&utm_campaign=shoppingfeeds&source=google-products&gclid=CLr2nJii7NwCFROAhQod3BACGw&gclsrc=ds

Een tijd geleden de AE1200 gekocht via ebay voor ongeveer 17 euro, bevalt zeer goed :slight_smile:

Inderdaad grappig horloge. Toch blijft het een copy-cat van de originele Seiko-watch die Bond droeg in Octopussy…

05

22

1 like

Niet mee eens. Het uurwerk van Casio is anders. De Seiko had geen wereld tijden. De linker display was alleen voor secondes bij de Seiko. De Seiko heeft ook geen werldkaart. Er waren in die tijd honderden ana-digis met led weergave van o.a. Texas Instruments, Ricoh. De Seiko lijkt er echt niet op.

1 like

ik had hem eigenlijk ook al bijna gekocht haha… dan maar een keer geen lunch :stuck_out_tongue:

1 like

Ja maar of je het moet willen… :wink:

Ja kan zeker. Iemand op WUS zien doen. In mijn topic over dit horloge staat de link naar het (flinke) draadje. Nu ff geen tijd om precies voor je op te zoeken :kissing_heart:

Maarrrr het kan. Hij had het met groen gedaan dacht ik.

Edit @HanDavinci een zonnebank buis past er helaas niet in