Hodinkee Casio AE1200 review

Toch wel grappig zo’n digitale Casio :sunglasses::+1:

12 likes

Ja leuk, half jaartje terug een actie geweest van paypal. Was toen 16 euro meen ik…
Zelf een NATO opgebeunt :grin:

4 likes

Blijft leuk!

5 likes

Leuke review! Krijg altijd direct zin om te kopen haha

2 likes

Tophorloges. Heb er zelf ook twee (de zilverkleurige en de zwarte). Qua looks vind ik de zilverkleurige op metalen (of is het blikken :smile:) band wel een stuk classier overkomen.

De prijzen zullen na deze review wel door het plafond gaan :joy:

1 like

Ik vind het wel een grappig ding geloof ik. Zullen er nu wel weer even heel veel van verkocht worden? :slightly_smiling_face:

1 like

Weinig op voorraad in nl. Wel veel prijsverschil. Goedkoopste te vinden is 39,90 volgens mij (stalen versie) bij horloge.nl. Bol.com vroeg 54… (maar heeft geen voorraad meer)
Ik zie ze overigens niet snel duurder worden. Wellicht over een jaar of 30.
Battery-life van 10 jaar is dan wel weer prettig :smile:

1 like

Grappig hebbeding. Meer ook niet. Dan toch liever de fw-91.

1 like

Net 1 besteld op amazon.de. 30 euro

Geinig voor erbij!

Jays and Kays Adapters er op en dan past een 24mm nato dus.

1 like

He, deze AE1300 mag hier helemaal niet geplaatst worden :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Leuk spul idd, de zilveren versie zal hier binnenkort nog worden toegevoegd.

1 like

Leuk met dat groen! Is dat een mod of komt die in het wild voor?

Verdomme, nou wil ik er ook een. Wat is dit voor een hobby :face_with_symbols_over_mouth:

4 likes

Dit is de Casio AE1200 WHB-1BV gewoon te koop online! Het leuke van deze dingen is dat het niets kost, dus je hoeft ze nooit te flipperen :sweat_smile:. Leuk voor erbij


alle versies op een rijtje

5 likes

Vooral door dat prijsje hè, dat is een lunch in het centrum :joy:

Ik wil er ook wel eentje als beater. Weet iemand of het ledje van de backlight makkelijk vervangen kan worden? Door bijvoorbeeld een blauwe?

2 likes

Even Googlen, schijn voor de hobbyprutser best te doen te zijn :wink:

1 like

Ja dat vroeg ik niet hè :joy: Iemand zegt ja of nee en dan ga ik eens uitzoeken hoe het moet.

1 like

Ze worden zelfs al gekopieerd, overigens in het goud/rose (wat natuurlijk wel heel gaaf is)

1 like

Haha, jaja… ik heb er ooit eens een handleiding van gezien maar die kan ik niet meer vinden. Zag er niet moeilijk uit in ieder geval.

1 like