Ben benieuwd
misschien doen ze gek en hebben ze een limited voor 500 euro die niet eens lelijk is
Voor 500 euro koop je in de Hodinkee shop nog geen schoenveters. Dit zijn dezelfde mensen die een klokje van 5000 dollar een budget watch noemenā¦
Ligt het aan mij of is Hodinkee nu gewoon bezig de bubble intact te houden door belachelijke prijzen te vragen voor horloges die helemaal niet zo ''important and treasured āā zijn als zij ons willen doen geloven?
De prijzen die zij vragen voor een paar horloges op hun site vind ik echt bijna beschamend,maar omdat het Hodinkee is zal het zijn geld wel waar zijnā¦right.
Wat een paar jaar geleden als een liefhebbersblog begon (ja Ben Clymer) is nu gewoon een kunstmatige graadmeter aan het worden.
Ik gok een Limited Omega Speedmaster Hodinkee?
En die prijzen in de shop daar slaan inderdaad echt helemaal nergens op maar alles is er altijd uitverkocht dus zal wel aan mij liggen.
Amai. Ik vind 'm supervet, net als de prijs overigens⦠$ 22,500,ā
Jemig bijna 22k in eypo voor een stalen horlogeā¦
Ik vind die normale ressence modellen mooier. En 22k voor een hodinkee special edition is geschift.
Eens, ik vind het concept tof. Deze uitvoering en de prijs vind ik minder.
Dat is toch een vrij normale prijs voor een ressence? Ik ben er niet heel erg thuis inā¦
@BG1 22k voor een stalen horloge met een eta 2824 uurwerk
Ennnnnn⦠uitverkocht!
In een paar uur bijna een half miljoen dollar omzetā¦
Ik vind het niets meer met horlogerie te maken hebben, maar ze doen dat goed hoor. Die Clymer heeft echt wat neergezet. En daar casht ie nu op in
En celebrities bellen hem op welke horloges ze moeten kopen, echt bizarā¦
En een gratis exemplaar voor Clymer himself gok ik
Serienummer 0
Ging mij niet echt om de prijs van de Ressence. Meer om het ontoegankelijk maken voor WIS door 20 stuks uit te brengen voor 22k.
Koddig & lelijk
en dat is nu net de doelgroep die je moet hebben
had ik die maar dat is makkelijk horloges verkopen en je kan er extra voor rekenen.