Hodinkee Talking Watches with Bethenny Frankel

Ja, maar de meesten van ons beginnen dan te lullen over heritage, het beklimmen van Everest, het reizen naar de maan, Le Mans, sporttiming, spoorwegen, vliegen of de marine. Om van duikhorloges maar te zwijgen. Kortom: Er wordt heel wat afgeluld om te verhullen dat het ook maar doodgewone sieraden zijn.

Wat ik verfrissend vond is dat ze ergens over een waterdicht horloge riep dat het er gewoon duur uitziet, maar dat je er toch mee kan zwemmen. Eindelijk eens gewoon iemand die het niet over heritage of marketing tam-tam heeft, en gewoon zegt wat ze er mee doet.

Dat een dame ons pragmatisme uit moet komen leggen vind ik heerlijk.

1 like

Haha volgens mij begin je het filmpje steeds meer te waarderen. :grin:

1 like

Ik hou mezelf dan liever wat van de domme, omdat je helemaal kan terug-relativeren tot het hebben, en zelf het dragen van een horloge tot volslagen onzinnig. Dat is zonde, want ik heb er nu veel plezier van. Als je alles in perspectief plaatst kunnen bijna alle horloges bij het grof- en vuil. :rofl:

Ik weet dat je gelijk hebt, maar ik denk er liever niet te uitvoerig over na :clown_face:

2 likes

2 likes

:joy:

1 like

Ik vond het wel een aardig programma. Die vrouw zag haar horloges uitsluitend als sieraad.
Dat zie je wel vaker in de jetset.
Het is inderdaad zo dat het horloge zijn primaire functie heeft verloren sinds de draagbare telefoon en het is eigenlijk een beetje jammer dat het horloge een beetje aan het degraderen is tot sieraad.
Niet bij ons natuurlijk , wij zijn allemaal ouderwets, maar bij de jeugd.

groetjes Lenno

1 like

If you’re not going Dutch, it ain’t much

3 likes

Weet niet of we allemaal ouderwets zijn :smile:

2 likes

Wel een charmante foto trouwens :joy:

1 like

Een perfecte weerspiegeling van de ziel

1 like