Hodinkee X Ed Sheeran

Leuk stuk geschreven door en over Ed Sheeran. Hint zelfs naar een toekomstige Talking Watches! :crossed_fingers::smiley:

5 likes

Erg leuk om te lezen inderdaad. De man is duidelijk van noob naar uberwatchnerd gestegen :+1:

1 like

Best een grappig stuk. Vooral dat verschillende landen, verschillende merken idee vind ik leuk. Zat meteen te denken welke merken er in Nederland in aanmerking komen.

Maar merk dat ik dat hele ‘wow wat gaaf dat (willekeurige beroemdheid) ook een horlogeliefhebber is!’ gedoe niet aan mij besteed is. Ben ik te Hollands voor denk ik.

1 like

Dank voor het delen heel cool!

One thing I love doing on tour is finding independent watch brands from the country I’m touring, and then wearing them for the duration of the tour in that country.

Wanneer is hij in Nederland? @stefanketelaars this is your queue. :sunglasses:

7 likes

Zo aan de eerste foto te zien ga ik zuiniger om met mijn g shock dan hij met zijn nautilus. En een Bamford PP dan ben je geen liefhebber dan ben je een barbaar. Alsof je een Rembrandt koopt en dan aan @Jurk ( no offense je levert ook gaaf werk ) vraagt er nog iets leuks overheen te tekenen…

3 likes

Cool! Mbt de Bamford PP: ook cool imho. Er zijn er genoeg van op de markt, dus waarom niet laten personaliseren als je het geld er toch voor hebt?

1 like

Hahahaha… je zit veel dichterbij dan je denkt!
Ik heb wel eens over echte schilderijen heen geschilderd :joy:
Gelukkig niks van waarde.

4 likes

Leuke vent die Ed, hem gun ik het wel. Hij lijkt nog oprecht dankbaar voor alles wat hij heeft bereikt.

Daar kan John Mayer nog een puntje aan zuigen. Man man man wat een pedante kwal is dat geworden. Geld kan rare dingen doen met mensen :grin:

2 likes

Op de een of andere manier snap ik dat ie een Patek wil hebben met zijn initialen erop.

Nieuwsbericht uit 2080: “Ed Sheerans personal Patek auctioned at Christies for £40m”

3 likes

Sorry, ik kon het niet laten. Ben ik nu een taalnazi dino? :cold_sweat:

4 likes

Nee hoor. Je hebt gelijk. :joy:

2 likes

Tja, als hij op 89-jarige leeftijd nog 40 mio wil toevoegen aan zijn fortuin, dan geef ik hem groot gelijk. Tegen die tijd kopen we voor 40 mio een appartementje van 80m2 in een gemiddelde Nederlandse stad ;).

2 likes

Ik vind de muziek van Mayer beter, maar Ed lijkt me indd een heel stuk symphatieker.

1 like

Heerlijk toch, al die krassen butsen :heart_eyes:

1 like