Doet een limited editie met de leer bewerker van de wereld, krijg je een horloge met een siliconen band?
Overigens al uitverkocht…
Doet een limited editie met de leer bewerker van de wereld, krijg je een horloge met een siliconen band?
Overigens al uitverkocht…
Krokodillen zijn waarschijnlijk op. Vind er overigens niet veel aan.
Ik vind het nogal een flets en weeïg apparaat
In geen 180 jaar. Wat een saai hok.
Tof horloge! De herfst / winter variant zullen we maar zeggen. Het reguliere model op de oranje rubberband heb ik in Antwerpen in de Hermès store eens willen bekijken maar was niet op voorraad. Ontzettend aardig ontvangen daar nadat ik de beveiliger gepasserd was De prijs van de reguliere is overigens wel wat vriendelijker
Die collabs vindt ik maar niks. Des al niet te min is Hermes een goed (en duur) merk.
Ik was daarstraks ook eens gaan kijken naar die prijzen. Groot verschil en wat mij betreft een leukere kleur bij de gewone.
De reguliere modellen uit deze lijn van Hermes vind ik heel gaaf. Echter pastel tinten om gecamoufleerd de woestijn in te kunnen doen het voor mij absoluut niet pffff!
Dat ding moet 7000 euronen kosten. Voor dat geld is er heel veel leukers te koop.
Opzich een mooi design imo.
Maar precies dit;
Ah, een introductie artikel waar de comments uitstaan. Normaal niet direct een goed teken bij Hodinkee
Ik zie… een klok… een reis klok…
Ik vind de H08 mooi, en deze versie is ook niet lelijk.
Wel vind ik het schandalig duur voor wat het is. Serieus, een driehandertje met OK-ish bewerkt uurwerk op een siliconen-bandje, en dat begint dan eens bij 5500 ballen?
Voor 1500 ballen hadden ze m’n aandacht gehad, misschien eens 2000-2500 als ze heel erg coole uurwerkjes hadden, maar dit is belachelijk.
Maar goed, men koopt het.
Evengoed jammer hoor, want deze Hermes heeft een eigen smoel, mooie proporties en een geinige wijzerplaat. Zoals ik al zei. Voor 1500 hadden ze m’n interesse. 2500 als het Breitlight was met een fatsoenlijk gedecoreerd uurwerk.
Tot die tijd? Njet. Non. Neen. Nee.
Het horloge doet me eigenlijk niks. Misschien kunnen ze zich beter bezig gaan houden met het maken van mooie lederen etuis
Uurwerk is toch best leuk afgewerkt? Nog steeds is 7000 veel te veel. Had imo zo rond blay bay 58 geld moeten zitten.
Ik vind het best een leuk, beetje eigenzinnig horloge. Zeveren over ‘te duur’ kun jij bij de meeste horloges doen. En alles platslaan met ‘ voor die prijs enkel dit of dat’…
Dat is correct. Maar voor JLC geld mag ik wel wat meer moeite verwachten van ome Hermes. Laten we eerlijk zijn: De JLC Reverso Medium KS is een eigenzinnig horloge, net als deze Hermes. Allebei vierkant, allebei sportief.
0 stemmers
Ik heb ondanks de waterdichtheid even op de Reverso gestemd. En indien geen reverso, dan had ik ook nog op een Cartier Drive gestemd. Of op een DJ 36 met smooth bezel, oyster band en palmbladeren-dial.
De schutspatroon van de handel en het dievengilde btw. Begin dat steeds beter te begrijpen, geef mij maar de Hermes house band
Da’s dan wel de reguliere H08 in de poll hè!