HODINKEE x Swatch = Swatch Sistem51 HODINKEE Vintage 84

HODINKEE en Swatch zijn met elkaar onder de lakens gekropen met deze liefdesbaby als resultaat. Voor $150,- exclusief verkrijgbaar via de HODINKEE shop.

Any thoughts on this?

Ik trap graag af: leuk idee en ziet er niet verkeerd uit, al heb ik aan één Sistem51 voldoende. Geen koopprikkel hierzo dus :wink:

7 likes

Zeker wel een geinige aanvulling op de SISTEM51-familie! Dank voor het delen.

1 like

Dank je wel voor het delen! :+1:

Grappig ding, maar niet ‘mijn ding’. :relaxed:

1 like

Ziet er idd leuk uit. Prijs is correct, al moet je het hier mee hebben voor het concept. Blij met mijn Sistem51.

1 like

Ik had geen Sistem51 en heb deze besteld :slight_smile:

3 likes

De marketing BS zegt dat hij best bij een smoking kan :smile:
Verder best een aardig ding hoor, begrijp me niet verkeerd.

Leuk, maar niets voor mij.

Ik vermoed dat dit wel een succesnummer voor ze gaat worden. Zelf ben ik ook geïnteresserd maar laat hem toch schieten vanwege het formaat.

Tof! Ik hoop voor je dat je 'm maar snel om de pols mag doen. Enjoy!

Ik doe me ook sterker voor dan ik ben, in weze heb ik toch eventjes getwijfeld :sweat_smile:

Hoewel ik het verhaal niet wil vrijwaren van marketing BS moet ik het toch voor HODINKEE opnemen.:blush:

“This isn’t a watch you have to baby, and it goes with basically everything short of a tuxedo – leather jackets, textured sportcoats, soft sweaters, and even t-shirts are all great complements. Though if you want to rock it with black tie, we just ask that you send us a wristshot.”

Dus alles behalve een smoking

Niet echt mijn kopje thee.

Ik vind het prachtig wat Swatch heeft gedaan met de Sistem51, maar naar mijn mening ziet het er uit als plastic.

Point taken! Excuses voor het bar slecht lezen!

2 likes

Goed gezien. Dat is het namelijk ook.

2 likes

Ik heb wel eens spannender Swatches gezien.